Autor Wątek: Szukam pomyslu ;-)  (Przeczytany 8781 razy)

Offline ADi-

• Użytkownik

# Wrzesień 19, 2007, 19:52:59
Witam Serdzecznie,

Na poczatek, jako ze jestem tutaj nowy, kilka slow o mnie: Jestem zawodowym programista z wieloletnim stazem, co prawda nigdy nie zajmowalem sie programowaniem gier profesjonalnie, ale nie ukrywam ze zawsze mnie to interesowalo... pewnie taki "uraz" z dziecinstwa, bo pierwsze kroki z programowaniem zaczynalem od prosciutkich gierek w BASICu... jakies 20 lat temu :-) ...No ale do rzeczy! ;-)

Chetnie podejme sie realizacji jakiegos ciekawego projektu zwiazanego z gra komputerowa. Problem w tym, ze nie mam akurat zadnego "rozsadnego" pomyslu (te ktore mam, sa troche zbyt ambitne i przez to malo realne), a gdybym nawet takowy posiadal, to pozostaje jeszcze kwestia odpowiedniego zespolu (samemu, wiadomo... kiepsko).

Pokrotce wymienie teraz czym powinien cechowac sie "idealny" wg. mnie projekt, z gory zaznaczam,  ze to tylko taka ogolna wizja i generalnie jestem otwarty na kazda propozycje:

• typ gry: dowolny (zeby nie ograniczac sie w zaden sposob, ale z naciskiem na mozliwosc rozgrywki w trybie multiplayer)
  • content: jako ze uzalezniony od typu gry, wiec rowniez dowolny w tym wypadku, ale np. skomplikowane swiaty RPG odpadaja.
  • technologia w zasadzie dowolna (2D, 3D, web-based), z uwagi na multiplayer w architekturze client-server (preferowany jednak 3D/DX)
  • koniecznosc realizacji w dwoch etapach: "grywalne" demo oraz pelna wersja.
  • mozliwosc zbudowania "community" skupionego wokol gry (z tym akurat nie powinno byc problemu)
  • last but not least: musi to byc projekt z _realna_ szansa na realizacje (czytaj: klon World of Warcraft odpada ;-))

Generalnie szukam raczej odpowiednich _ludzi_ z pomyslami, moga to byc zarowno game designerzy, graficy, programisci
czy tez osoby zupelnie przypadkowe, ale mogace wniesc cos do projektu... Ze swojej strony moge zaoferowac:

• doswiadczenie programisty