Autor Wątek: Kasa-konkrety  (Przeczytany 5652 razy)

Offline DarkImar

  • Użytkownik
    • www.ratsquare.pl

# Luty 24, 2006, 19:31:56
Ktoś kiedyś pytał się ile można zarobić na gierkach robionych przez amatorskie grupy.
Oto propozycja jaką dostałem od jednego wydawcy który zainteresował się moim projektem gierki osadzonej w realiach II wojny :
„Oferujemy 12 tys. za 3 pierwsze poziomy. Jeżeli zostaną zaakceptowane, za kolejne 3 dajemy 8 tys.”
Dużo? mało ? , jak myślicie ? Wchodzimy w to :) ?

Pozdrawiam

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Złośliwiec

  • Użytkownik
    • Dark Cult

# Luty 24, 2006, 19:46:53
Jak przeczytałem tego posta, to pomyślałem "Spoko - jasne, że wchodzimy!". Ale po obejrzeniu screenów stwierdzam, że to jednak dość skromna suma :). Zwłaszcza, że prawdopodobnie nie robisz tego projektu sam (dokładnie nie sprawdzałem). Z drugiej strony, na początek nie można chyba oczekiwać zbyt wiele... Ważne, by zaistnieć w środowisku twórców gier, dać się poznać, mieć na koncie ukończony dobry projekt, którym można by się pochwalić przed następnym wydawcą. A to chyba cenniejsze, niż gotówka ;).

Offline DarkJarek

  • Użytkownik
    • DarkJarek HomePage

# Luty 26, 2006, 08:27:50
Jak dla mnie ta suma nie wydaje się zbyt wysoka, natomiast powinna wystarczyć na zaczęcie nowego lepszego projektu.
« Ostatnia zmiana: Luty 26, 2006, 15:25:46 wysłana przez DarkJarek »

Offline mosowski

  • Użytkownik

# Luty 26, 2006, 11:08:42
Skromna sumka... zawsze tak jest... ja za bloodgivera dostałem zaledwie 3.5k... (a gre robiłem 1 miech) ... ehh zawsze od czegoś trzeba zacząć...

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Luty 26, 2006, 15:50:22
To, czy będzie to dużo, czy mało, zależy od tego, co na jakim poziomie macie zamiar to zrobić. Jasne jest, że nikt raczej nie będzie siedział kilka miesięcy nad mapą, za którą dostanie 3kPLN, więc oceńcie po prostu, jaką jakość jesteście w stanie zaoferować za takie pieniądze (na przykład zastosować reuse jakichś budynków i elementów w różnych mapach) i czy okaże się ona wystarczająca dla inwestora. :)


EDIT: Upewnijcie się tylko, jak umowa rozwiązuje problem własności silnika, którego używacie, żeby potem nie wyszło, że przez przypadek razem z grą sprzedaliście wszystkie prawa do silnika. :)
« Ostatnia zmiana: Luty 26, 2006, 16:07:10 wysłana przez Krzysiek K. »

Offline tommyz

  • Użytkownik

# Luty 26, 2006, 22:24:06
Jezeli dobrze mysle od kogo dostales ta propozycje to musisz dobrze umowe przeedytowac bo oni wszytskie prawa beda chcieli zabrac, a do tego musisz to skalklowac tak, ze etap ktory robisz miesiac moze sie przeciagnac do 3-4(zwlaszcza o koncowych mowie).  Ale zawsze masz wydany produkt i to sie potem liczy najbrdziej.

beginner

  • Gość
# Luty 26, 2006, 22:40:12
Hmm zapowiada sie ciekawie, ale podstawowe pytanie, ile czasu zajelo Ci (Wam) stworzenie tej gry ?

Offline DarkImar

  • Użytkownik
    • www.ratsquare.pl

# Luty 27, 2006, 00:18:37
Przemysłem sprawę i póki co gra będzie dostępna za free póki nie pojawi się sensowna propozycja od jakiegoś wydawcy. Szczerze mówiąc ta propozycja która mi zaoferowano to rozbój w biały dzień albo inaczej próba wydymania na maxa :). O wiele więcej zarobiłem na tej prostej gierce, platformówce 3d którą zrobiłem dla bakomy. A ten post miał wam tylko uświadomić jak wygląda próba sprzedania amatorskiego projektu i że na każdym kroku czekaj sępy które zedrą z was skore i wykorzystaj waszą niewiedze albo naiwność.

Offline tommyz

  • Użytkownik

# Luty 27, 2006, 00:54:21
Tutaj jest jeszcze taka możliwość, że wydanie tej gierki i wydymanie się za półdarmo może zaowocować prjektem na zachód, a tam to nawet mała - byleby poważna - firma zapewni takie warunki, o których w kraju można tylko pomarzyć.

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Luty 27, 2006, 00:56:25
Cytuj
Przemysłem sprawę i póki co gra będzie dostępna za free póki nie pojawi się sensowna propozycja od jakiegoś wydawcy.
W jaki sposób zamierzasz sprzedać coś, co wcześniej zostało udostępnione za darmo? Może lepiej po prostu zrobić dobrze dopracowane demo i w jakiś sposób pokazać, że macie zrobione coś więcej (na przykład pozostałe poziomy tylko jako .avi albo jako .exe, ale jedynie odtwarzający wcześniej nagrane dema). W ten sposób pokazalibyście, że macie gotowy produkt, ale jednocześnie zostawilibyście coś, co można jeszcze sprzedać. :)

Offline piko84

  • Użytkownik

# Marzec 02, 2006, 18:35:33
Moim zdaniem zrobiłbym tak:
1) Powiedzieć temu wydawcy, że za taką kasę to sobie chyba waciki tylko kupię  ;D
2) Pracuję dalej czekam na lepsze propozycje
3) Robie demo i jeśli propozycje się nie pojawiają to sam wybieram się do wydawcy, ale z pewnością nie do polskiego!!

Offline Mardok

  • Użytkownik

# Marzec 21, 2006, 18:36:11
Ale po obejrzeniu screenów stwierdzam, że to jednak dość skromna suma :).

Czy ktoś mógłby mi podac linka gdzie te screeny sie znajdują??? :)

Offline Wyszo

  • Użytkownik

# Marzec 21, 2006, 22:58:54
Prosh: www.darkimar.prv.pl
Niestety coś mi się wydaje że strona chwilowo nie działa...

beginner

  • Gość
# Marzec 22, 2006, 16:12:21
No mi tez sie tak zdaje, 404 not found :(

Pozdro, napraw link

Offline Silther

  • Użytkownik

# Marzec 25, 2006, 16:24:53
Już od dłuższego czasu czekam, aż ten link zostanie naprawiony i dowiem się czegoś więcej o waszej gierze. Chętnie zobaczyłbym chociaż te screeny.