Autor Wątek: Map Maker - testy  (Przeczytany 3055 razy)

Offline taki_tam

  • Użytkownik

# Sierpień 02, 2007, 00:49:19
Hejka krejzole xD

Napisalem na moim starym komputerze(500MHz 96 RAM itd.) Map Maker do mojej gry. Na nim wszystko gra fajnie sie blyszczy i w ogole.
Ale komputer stoi u babki a ze nie czesto tam bywam przytaszczylem projekt na mojego kompa w domu(2.6GHz, 256 RAM itd.). I tu pojawily sie pewne niewyjasnione rzeczy (dziwne rzeczy >:() Dodam jeszcze ze na starym kalkulatorze mam Windows 2000 a na nowym XP.

Mam prosbe. Niech ktos z Was (kto ma czas i dobre checi) przetestuje moje dzielo i powie czy wszystko dziala ok.

Tu link: http://www.lajcior.za.pl/GMM.rar

Pozdrawiam! ;) kompustelnik taki_tam

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline .Dexter.

  • Użytkownik

# Sierpień 02, 2007, 10:20:39
U mnie na Windows XP i Athlonie 3000+ @ 2GHz 1GB RAM nie zauważyłem problemów. Wszystko zdaje się działać jak powinno :)

Offline Grik

  • Użytkownik

# Sierpień 02, 2007, 11:05:19
Wszystko OK. ( windows xp pro sp2, sempron 2300+ )

Offline taki_tam

  • Użytkownik

# Sierpień 02, 2007, 12:18:49
Zapisy, ustawianie scenerii i probowanie czegokolwiek po odczycie tez dziala? Bo mi wlasnie nie... >:(

Pozdrawiam! ;)  kompustelnik taki_tam

Offline szalony_zlomiarz

  • Użytkownik

# Sierpień 02, 2007, 13:20:18
Ja znalazlem 2 bledy:
1. Po wczytaniu planszy postawinie nowego podloza kasuje podloze ostatnio dodane przed zapisaniem.
2. Po dodaniu Spawnpointu i kliknieciu na new wyskakuje
 Access violation at adres xxxxx in module GME.exe. Read of address 000001.A później przy stawianiu podloza wyskakuje
List index out of bounds (-1)

Offline taki_tam

  • Użytkownik

# Sierpień 02, 2007, 14:41:05
YY. O tym pierwszym to wiem. Poprostu zapomnialem zwiekszyc licznik podloza, scenerii i spawnu.
To drugie? Kurde... nie wiem co sie dzieje.. u mnie z kolei tego nie ma.

PS: Map Maker raczej i tak nie bedzie ogolno dostepny.

Pozdrawiam! ;) kompustelnik taki_tam

Offline gamer.cpp

  • Użytkownik

# Sierpień 02, 2007, 14:56:41
AMD Ath 3200+ 1,5gb ram Gainward 7900GS win xp sp2 - wszystko śmiga.

pozdrawiam

Offline taki_tam

  • Użytkownik

# Sierpień 02, 2007, 15:01:51
Nie no. To chyba juz wystarczy. No chyba ze ktos znajdzie cos naprawde strasznego. Widze ze moja maszyna cos szwankuje.

Pozdrawiam! ;) kompustelnik taki_tam

Offline k_b

  • Użytkownik
    • Blog

# Sierpień 02, 2007, 15:24:59
A później przy stawianiu podloza wyskakuje
List index out of bounds (-1)

Taki sam komunikat występuje przy stawianiu obiektów (których w ogóle nie ma), przy stawianiu spawn pointa (Spawn point -> New), jego usuwaniu (Spawn point -> Delete). Gdy program wyłączę, wyskakuje wysłanie komunikatu Windows, po czym:

Runtime error 216 at 00403666
Moja konfiguracja: Celeron 2,3+, 256 MB RAM (grafkarta chyba niepotrzebna ;) ).

Offline nonGENIUS

  • Użytkownik

# Sierpień 02, 2007, 19:51:07
mi wszystko działa ale po włączeniu jest taki piskliwy dźwięk xD

Offline Grelo

  • Użytkownik

# Sierpień 02, 2007, 20:48:36
mi (Athlon 1,4 Gh,512 MB Ramu)jakoś dziwnie działa - na początku wszystko jest w porządku ale później jak próbuję ustawić nowy obiekt to mi wywala "error list index out of bounds(-1)

Offline skmskm

  • Użytkownik

# Sierpień 02, 2007, 22:15:49
U mnie działa nie wiem jak dzwięk wyłączone głośniki i pojawłl mi sie błąd:


Co do Hardware to: P4 3,06GHz, 2GB ram...

Offline Cream

  • Użytkownik
    • ARCUS - łucznictwo i rzemiosło tradycyjne

# Sierpień 02, 2007, 22:33:06
Runtime error 216 at 00403666
Taki błąd oznacza zwykle np. przekroczenie zasięgu tablicy, lub coś podobnego (np. zapisujemy wartość w Tablica[100], a ona ma tylko 99 pozycji :P). To tak ogólnie i łopatologicznie.

Offline Gravell

  • Użytkownik
    • Teyan

# Sierpień 03, 2007, 10:53:38
2.0GHz, 1.5GB DDR RAM - wszystko w porządku... mógłbyś tylko dodać cos takiego jak siatka... Poza tym ok :P

Pozdro

PS Fajna nazwa tego edytorka ;D hehe...

Offline taki_tam

  • Użytkownik

# Sierpień 03, 2007, 11:26:36
W grze ma byc wlasnie widok z gory jazda czolgami(NET itp.).
Ciekawe co z tego wyjdzie ;)

Pozdrawiam! ;) kompustelnik taki_tam