Autor Wątek: Obliczenie punktu zderzenie 2 kul..  (Przeczytany 3298 razy)

Offline Xion

  • Redaktor
    • xion.log

# Sierpień 02, 2007, 14:52:20
Cytuj
EDIT\\ Oki no to sie wszystko zgadza gdy kule poruszaja sie po lini prostej i obie kule sa na tej samej prostej.. Ja chcialem takie zalozenie moze nie dokonca mnie zrozumiales Xion ze Jednak kule jest na jednej prostej a druga kula na drugiej prostej i obie kule sie poruszaja ze stala preskoscia z tym ze predkosc kazdej z kul moze byc inna Smiley.. Dlatego tutaj by jeszcze trezba bylo Y jakos wyliczyc Smiley.. Ale to juz sam pokombinuje..
Równanie ruchu kuli:

x1(t) = x01 + v1 * t

może być jak najbardziej wektorowe:

p1(t) = p01 + v1 * t

Wtedy oczywiście dist(p1(t), p2(t)) będzie wyglądał inaczej:

dist(p1(t), p2(t)) = sqrt((p1(t).x - p2(t).x)^2 + (p1(t).y - p2(t).y)^2)

ale zasada wyliczenia t jest ta sama.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline siwy

  • Użytkownik

# Sierpień 02, 2007, 21:59:02
No i piknie !
Co prawda chcialem bardziej na to sam wpasc ale jak juz Xion podal rozwiazanie to thx :).. Jak cos wyjdziemi mi z tego konkretnego i w polowie pracu nie uznam ze cos jest nie tak i jak nie zaczne znowu od poczatku to napewno pokaze efekty :D
Pozdrawiam :)