Autor Wątek: Konkurs na zrobienie gry sieciowej w środowisku 'Unity 2.0'  (Przeczytany 971 razy)

Offline GOONiE

  • Użytkownik

# Sierpień 01, 2007, 13:03:48
Witam,
Pracuje na komputerze Macintosh z procesorem Intela.
Na stronie: http://unity3d.com/contest/index.html jest konkurs na zrobienie gry sieciowej w środowisku 'Unity 2.0'.
Zastanawiam się nad wzięciem udziału w tym konkursie (posiadam i troszkę znam ten program, ale nauka zawsze lepiej idzie jak jest konkretne zadanie).

No ale do rzeczy, wymyśliłem sobie taki scenariusz:
Nagle znajdujesz się w pokoju i obok ciebie leży krótkofalówka. Masz kontakt z innymi użytkownikami ale nie możesz otworzyć drzwi.
Aby wyjść z pokoju należy wykonać pewne zadanie które umożliwią innemu użytkownikowi wykonanie jego zadania. Jeśli wszyscy uczestnicy wykonają swoje zadanie otwierają się drzwi do drugiego pokoju (np. jeden musi pociągnąć za sznur od zasłony gry drugi stoi przy szafce nocnej a trzeci uruchomi iMaca stojącego w pokoju).

Po paru pokojach uczestnicy się spotykają w jakimś pokoju i muszą wykonać zadanie aby wyjść na korytarz. Na korytarzu dzięki pracy grupowej możecie się przedostać do drzwi wyjściowych przy których się dowiecie że aby wyjść z domu musi inna ekipa z innego domu coś tam zrobić
Oczywiście gra kończy się na dojściu do drzwi wyjściowych i usłyszeniu komunikatu od innej grupy

I tu pytanie czy macie jakieś pomysły na zadania dla użytkowników ?
Może ktoś jest zainteresowany pomocą/współpracą przy projekcie ?
Może ktoś też się szykuje do tego konkursu ?

Programy które zamierzam wykorzystywać przy tym projekcie:
- Unity ( http://unity3d.com/ )
- Cheetah 3D ( http://www.cheetah3d.com/ )
- PhotoShop Elements

Szukam osób które są chętne dołączyć do zespołu, bo moje zdolności plastyczne oceniam bardzo bardzo mizerne, jestem programistą i zarządcą projektu.

Jeśli masz ochotę po testować czy działa u Ciebie plugin to zapraszam pod link http://rzepka.com.pl/dlaczegoJa/index.html

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych