Autor Wątek: Pytanie do językoznawców v2.0  (Przeczytany 5299 razy)

Offline m_krzywy

  • Użytkownik

# Lipiec 06, 2007, 17:12:33
ISceneNodeAnimator* anim=smgr->
                    createCollisionResponseAnimator(selector, camera, vector3df(15,40,15));


Też miałem z tym problem... kombinowałem z 1 i 3'cią wartością i działa... lepiej napisać własną kolizję albo zaimplementować IrrNewt w którym kolizja jest chu... ale i tak lepsza od tej domyślnej :)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Kurak

  • Użytkownik

# Lipiec 06, 2007, 18:02:34
Wystarczy pobawić się wartością "sliding speed" czy jakoś tak :)

Ale jednak i tak polecam użycie np. Newtona, bo kolizje Irrlichtowe są okropne i zachowują się różnie zależnie od wielu czynników, a ze skalowaniem w ogóle sobie nie radzą.

sk8ryba

  • Gość
# Lipiec 06, 2007, 20:56:08
Dzieki M_krzywy, pomogłeś mi, bo kombinowanie ograniczyłem właśnie tylko do tych dwóch wartości, i problem rozwiązałem ;]
« Ostatnia zmiana: Lipiec 06, 2007, 20:57:58 wysłana przez sk8ryba »