Autor Wątek: Całowakacyjne Compo  (Przeczytany 53952 razy)

Offline Reg

  • Administrator
    • Adam Sawicki - Home Page

# Czerwiec 10, 2007, 23:44:41
Padł wcześniej pomysł, żeby ogłosić coś w rodzaju odbywającego się "w tle", trwającego całe wakacje konkursu Compo. Ustalmy szczegóły, bo już najwyższy czas.

Kilka przemyśleń: Jeśli to ma być praca na całe wakacje, to temat nie może być głupi ani zbyt ograniczający. Możemy dać jakiś motyw (typu "wakacje"), możemy dać jakiś sensowny gatunek gry, nawet ambitny (np. RPG) albo ogólnie rzucić hasło "dowolna gra". Nikt nie będzie pisał całe wakacje specjalnie na Compo, więc to by było raczej coś w rodzaju oceny tego, co każdy przez te wakacje sobie napisze i i tak by napisał. Może jednak kogoś zmotywuje żeby się za coś konkretnego wziąć i skończyć.

- Jaki temat?
- Kiedy start?
- Jakie ekstra zasady? Większy rozmiar pracy? Praca zespołowa?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline MoN

  • Użytkownik

# Czerwiec 11, 2007, 00:03:49
Moze nie okreslony gatunek, bo mysle ze od razu sporo ludzi nie bedzie chetnych pisac jakis konkret tego typu... Moze przeglosujmy kilka tematow, typu 3 or sth i niech sobie kazdy wybiera? bedzie wiecej chetnych imho

Offline snakeo

  • Użytkownik

# Czerwiec 11, 2007, 00:13:19
Moja propozycja:
Start 1.07.2007
Temat i rodzaj gry dowolny
Koniec 31.09.2007
2 kategorie: Praca indywidualna i praca zespołowa
Rozmiar pracy: dowolny, ale bez przesady.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 11, 2007, 00:19:25 wysłana przez snakeo »

maxest

  • Gość
# Czerwiec 11, 2007, 00:26:24
Jestem za tematyka dowolna (aczkolwiek moze jakies ograniczenia, typu: 'gra powinna byc nieco mniej brutalna niz SoF2 ;D).

Edit: IMHO taki projekt moglby byc nieco wiekszy, niz taki jaki powstaje podczas na przyklad compo tygodniowego, ale nie powinno to byc wymagane  :)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 11, 2007, 00:28:07 wysłana przez demmo_ »

Offline Charibo

  • Redaktor

# Czerwiec 11, 2007, 00:31:08
Wedlug mnie ciekawym tematem (z duzym jajem jednoczesnie) bylby "Warsztat" :)

Offline novo

  • Użytkownik
    • my devblog

# Czerwiec 11, 2007, 00:31:30
Ja jestem za opcja kilku tematow do wyboru. A termin tak jak napisal snakeo.

Offline HellCat

  • Użytkownik

# Czerwiec 11, 2007, 00:32:45
Przedni temat !
Propozycja tematu: plaża   :) skoro wakacje  ..

Offline Asmodeusz

  • Użytkownik
    • Bogumił Wiatrowski: Blog

# Czerwiec 11, 2007, 00:34:01
Sugeruję:
Czas: 2007-07-01 do 2007-09-30.
Temat i rodzaj gry: szeroko pojęte gry komputerowe (z zaznaczeniem, że musi to być gra, a nie gamemaker itp.). Nie pamiętam żeby ktoś zrobił grę o grze/grach komputerowych. Rodzaj i gatunek dowolne. Ewentualnie temat "krew" - gwarancuję że nie wszystkie gry będą krwawe i brutalne ;) .
Jedna kategoria/kategorie: gra krótka (do 10 godzin gry) i gra długa (ponad 10 godzin).
Rozmiar pracy: limit 1 płyty CD - ja wiem, że to dużo, ale pobranie 700MB to na średnim łączu kwestia 20 minut. Poza tym jak w 3 miesiące stworzyć więcej niż 700MB sensownej gry?
Zasady pracy zespołowej: proponuję limit do trzech programistów (+ ewentualni graficy, muzycy itp.).

Offline Maskl

  • Użytkownik
    • http://www.maskl.cba.pl

# Czerwiec 11, 2007, 00:41:36
Może by tak wyjątkowo dopuścić używanie gotowych silników? (Ogre3D, Irrlicht, Newton, ODE...)

Termin: Całe wakacje... Czyli praktycznie od teraz do końca września :)
Temat: Może być całkowicie dowolny... Chociaż to może spowodować pojawienie się prac pisanych przez kogoś np. rok temu, ale czy to takie ważne ;)

Przedni temat !
Propozycja tematu: plaża   :) skoro wakacje  ..
Nie... Trzeciej gry z motywem plaży na Compo nie będę pisał :D

Wedlug mnie ciekawym tematem (z duzym jajem jednoczesnie) bylby "Warsztat" :)
Temat niezły, tylko wątpię by komuś się chciało stracić dużą część wakacji na grę o Warsztacie

Offline snakeo

  • Użytkownik

# Czerwiec 11, 2007, 00:55:44
Ja właśnie całe wakacje w tym roku spędzam na kodowaniu :D Bo już ich za dużo zmarnowałem, no ok może nie całe :D

maxest

  • Gość
# Czerwiec 11, 2007, 01:43:32
Ktos ostatnio pisal ze Warsztat umiera bo generalnie malo sie dzieje. Mysle ze gdyby forma tego compo byla luzna to dzieku podejsciu
Cytuj
Nikt nie będzie pisał całe wakacje specjalnie na Compo, więc to by było raczej coś w rodzaju oceny tego, co każdy przez te wakacje sobie napisze i i tak by napisał
sa szanse ze pojawi sie wiele interesujacych, i co wazne, skonczonych projektow :)

Zbyt sztywne reguly gry spowodowalyby ze malo osob wzieloby udzial i napisalo cos naprawde fajnego

Offline snakeo

  • Użytkownik

# Czerwiec 11, 2007, 01:46:17
^Zgadzam sie ;]

Offline Netrix

  • Redaktor
    • Netrix’s devBlog

# Czerwiec 11, 2007, 08:10:28
Jeśli chodzi o 1 temat czyli RPG, to już coś takiego pisze od marca i 2 raz raczej bym tego nie pisał. A na inny temat może bym się załapał, nie wiem jak będzie z moją nauką DX :)

Offline dRaiser

  • Użytkownik
    • dRaiser's helloworld

# Czerwiec 11, 2007, 08:51:55
Jeśli chodzi o 1 temat czyli RPG, to już coś takiego pisze od marca i 2 raz raczej bym tego nie pisał. A na inny temat może bym się załapał, nie wiem jak będzie z moją nauką DX :)

Tu chodzi o to, że mógłbyś skończyć właśnie ten projekt i wysłać go na kompo.

Jestem za - jeśli to będzie dowolny temat, to naprawdę można skończyć wspaniałe, zaginione projekty :)

Offline benethorpl

  • Użytkownik

# Czerwiec 11, 2007, 09:44:02
Jak na mnie to
1. temat dowolny
2. termin jw
3. ograniczenie... może do 3 osób i 150 mega?

po prostu mam jedną gierke w trakcie produkcji i nie chce sie skończyć:)