Autor Wątek: CSGL i rozszerzenia OpenGL  (Przeczytany 1839 razy)

Offline Ulf

  • Użytkownik

# Maj 19, 2007, 02:07:07
Siemano

Próbuje właśnie używać rozszerzenia glGenBuffers z biblioteki CSGL, i kłopot w tym że go tam nie ma. Próbowałem również za pomocą glgeneratora wygenerować odpowiednie rozszerzenie ale generuje on tylko plik extension.cs ze stałymi a nie generuje pliku z dodatkowymi rozszerzeniami z glext.

Jak ktoś się bawił z CSGL to niech coś poradzi... ???

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Kamil

  • Użytkownik
    • Homepage

# Lipiec 09, 2007, 17:32:29
Wiem ze pytasz o csgl'a wiec mozliwe ze troche oftopickiem zaleci, ale moze przyjzyj sie tao framework bo z tego co mi sie wydaje to csgl jest juz nie rozwijany. w tao sa dwie funkcje to wczytywania rozszerzen, jedna wczytuje wszystkie dostepne dla danej karty za jednym zamachem, a drugiej mozesz podac jakie rozszerzenie chcesz. Dziala bo uzywalem kiedys.