Autor Wątek: Snake - klasyczna gra, moze cos nowego?  (Przeczytany 2485 razy)

Offline krajew4

  • Użytkownik

# Maj 11, 2007, 11:35:29
Dobry.
Co wg was mogloby sie znalezc w takiej oklepanej grze, zeby nie byla oklepana? ;) Moze jeden z waszych pomyslow bedzie dla mnie inspiracja (do jego zmodyfikowania) i umieszczenia w grze ;)

Aktualnie gra wyglada tak:
http://img.wklej.org/images/56366sc1.JPG
http://img.wklej.org/images/80770sc2.JPG

http://krajew4.ovh.org/snake.rar

Mam zamiar zrobic druga wersje, lepsze, dlatego kazdy kto ma chociazby zaczatek pomyslu niech go napisze ;)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline .Dexter.

  • Użytkownik

# Maj 11, 2007, 12:12:21
Możesz dodać levele z jakimiś przeszkodami, albo tak jak gdzieś czytałem tu na forum o snejku, skręcanie snejkiem pod dowolnym kątem tzn nie o 45stopni tylko płynnie. Za dużo to do snejka dodać się raczej nie da, ale życzę powodzenia.
Gra wygląda ładnie.

Pozdr

P.S. Może jakaś fabuła? ;D

HIsTronIC

  • Gość
# Maj 11, 2007, 12:24:12
1. Niech są przeszkody i pewien rodzaj jedzenia, który umożliwiał by mu przegryzanie ścian.
2. Niech po jakimś jedzonku ma jakieś niestrawności czy coś, że wypluwa to co zjadł przez co tracił by na długości.
3. Niech się rozmnaża i dokarmia młode, które losowo by się poruszały po planszy  ;D
4. Niech by sobie czasem kichnął na zdrowie co by mu troche zmieniało ;D "trajektoria lotu" he he.

No może zbyt oryginalne to to nie jest, ale jeszcze tego nie widziałem w żadnym sneacke'u

Offline Hadrian W.

  • Użytkownik
    • Homepage

# Maj 11, 2007, 12:28:12
Ja bym docenił, gdyby tego snake'a można było karmić aż mu się miejsce na planszy skończy :)

Offline dzemeuksis

  • Użytkownik
    • Blog quodmeturbat

# Maj 11, 2007, 13:08:39
Może wprowadzić taki rodzaj ścian, albo jedzenia, który zamienia głowę z ogonem i jedziesz w drugą stronę. Albo jako opcję, że np. można to zrobić jakimś klawiszem, ale tylko raz na lewel (przyda się do ucieczki przed wężojadem.
Albo taki owoc, co można go zjeść, ale wtedy na chwilę wąż bardzo przyspiesza i trudno zachować nad nim kontrolę.
Albo, że po planszy grasuje wężojad - ma chrapkę na naszego węża, ale musi złapać za głowę, żeby go ukatrupić.
Albo, ze jak wąż zje określony rodzaj jedzenia to dostaje do jednorazowego wykorzystania "długi język" - może nim wystrzelić po lini prostej i zjeść wszystko co stanie na drodze (poza wężojadem rzecz jasna ;)
No dobra, koniec fantazji , wracam do pracy...

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Maj 11, 2007, 13:50:49
Zawsze można zrobić z tego MMORPG. ;)

HIsTronIC

  • Gość
# Maj 11, 2007, 14:07:22
Albo niech co chwile wyskakuje z gry żeby pokusić ewe. I zrobić zrobić chwilowe roguelike Jakieś ciekawe dialogi i głos boga jako przeszkoda.

Offline Wyszo

  • Użytkownik

# Maj 11, 2007, 16:41:31
Hehe, proponuję żeby jabłka uciekały! Ale nie tak, że sobie łażą same po planszy, ale tak chamsko - przed nosem węża. Na przykład gracz celuje w jabłko, idzie, idzie, a ono nagle dostaje takiego strasznego speeda i ląduje na drugim końcu planszy.

W ogóle niech owoce mają nóżki i chodzą sobie po planszy.

W ogóle ściany też mogą mieć nóżki i taki murek co jakiś czas by się przesuwał (tylko uwaga! żeby nie zablokował drogi do owocu).

Albo zrób szybkiego węża z bezwładnym ogonem ;)

Jedziemy dalej - sfermentowany owoc - wąż się upija i sterowanie się chrzani - strzałka w lewo powoduje skręt w prawo, itd.


Offline krajew4

  • Użytkownik

# Maj 11, 2007, 18:50:21
Dzieki za wszystkie pomysly, niektore wykorzystam :D
Jak komus cos wpadnie do glowy to niech sie niekrepuje i pisze ;)

Offline Reg

  • Administrator
    • Adam Sawicki - Home Page

# Maj 12, 2007, 11:32:10
Bardzo fajny wąż! Świetne wykonanie.

Jest tylko jeden problem - klawisze reagują z dużym opóźnieniem tak że zwykle omijam punkciki, a czasami w ogóle mi nie łapie naciśnięcia klawisza. Pewnie robisz tak, że w danej klatce sprawdzasz czy w tym momencie klawisz jest wciśnięty i jeśli tak to w następnej klatce dopiero skręcasz.

Jakie pomysły na rozbudowę? Może te które mam w wężu w mojej komórce:

- Przede wszystkim ściany ułożone w różne korytarze. Wąż powinien po dojściu do krawędzi ekranu wychodzić z drugiej strony - wtedy gra jest ciekawsza. Niektóre plansze miałyby dookoła ścianę, a inne nie.

- Dodatkowe bonusowe punkciki które znikają po jakimś czasie i trzeba zdążyć je zebrać żeby dostać ekstra punkty.

Offline Wyszo

  • Użytkownik

# Maj 12, 2007, 13:04:01
bug: czasami nowe serce pojawia się wewnątrz węża

Offline krajew4

  • Użytkownik

# Maj 12, 2007, 13:13:15
Reg: bedzie poprawione ;)
Wyszo: wiem, tez bedzie poprawione :P