Autor Wątek: OpenGL + C# + WIndowForms  (Przeczytany 3393 razy)

Offline Ulf

  • Użytkownik

# Maj 10, 2007, 03:46:59
Siemano,

Wie ktoś może jak połączyć kontrolkę window forms w C# z OpenGL używając biblioteki CSGL?
Znalazłem tutka jak to zrobić bez tej biblioteki (to chyba przykład z nehe)  ale mam wtedy problem z używaniem rozszerzeń - CSGL ma rozszerzenia do 7 lutego 2007 roku.

Znalazłem artykuł na http://www.codeguru.pl/article-354.aspx, ale tam używają osobnej klasy, a ja chcem użyć kontrolki  UserControl tak jak w tutorialu nehe, i niestety nie potrafię choć kombinowałem.

Jak ktoś coś znalazł albo wie  to byłbym wdzięczny za podpowiedź. ;D ;D

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline revo

  • Użytkownik

# Maj 10, 2007, 10:23:19
A to jakiś problem, że używają własnej kontrolki bazowej? OpenGLControl jest właśnie niemal taką kontrolką bazową dla CSGL jak UserControl dla WindowsForms, a przynajmniej takie wrażenia wyniosłem z tego jak ja jej używałem ;>

Offline Ulf

  • Użytkownik

# Maj 10, 2007, 15:39:25
No może i jest, ale mi chodziło o to jak użyć kontrolke UserControl a nie osobna klase...

Offline ASTROMAG

  • Użytkownik

# Czerwiec 06, 2007, 11:25:30