Autor Wątek: Programowanie gier z helionem  (Przeczytany 7226 razy)

Offline counterClockWise

  • Użytkownik

# Luty 16, 2006, 00:08:52
W USA jest już 4 i 5 tom. A u nas na półkach jak wół trzy tylko stoją. Smutno:(

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Thorn123

  • Użytkownik

# Luty 16, 2006, 14:42:24
jeżeli chodzi o polskie wydanie to w necie na empik.com sa jeszcze tomy 2 i 3 a 1 znalazłem na stronie techniczna.com.pl, ale nie wiem czy można zaufać zna ktoś może jakieś inne źródło tomu?

Offline really

  • Użytkownik

# Luty 16, 2006, 15:02:03
Ja w Media Markt (Poznań, M1) widziałem kiedyś wszystkie 3 tomy, niestety mogłem kupić tylko 1-szy.

Offline Thorn123

  • Użytkownik

# Luty 16, 2006, 16:09:36
Ja w Media Markt (Poznań, M1) widziałem kiedyś wszystkie 3 tomy, niestety mogłem kupić tylko 1-szy.
no ale jak masz juz 1 to 2 bez wiekszego klopotu jeszcze dostaniesz a 3 ma nawet wydawca jeszcze :)

beginner

  • Gość
# Marzec 07, 2006, 18:19:56
Mam pytanko: czy w ksiazce "Perelki programowania...." omowione sa zagadnienie dotyczace directx czy opengl?

Offline Piotr

  • Użytkownik

# Marzec 07, 2006, 19:01:50
Mam pytanko: czy w ksiazce "Perelki programowania...." omowione sa zagadnienie dotyczace directx czy opengl?

W tomie 1 OpenGl a  w innych to nie wiem bo ich nie mam :D.
A tak wogóle to opisane są tam różne triki związane z programowaniem gier, i nie nauczysz się z niej OpenGl.
« Ostatnia zmiana: Marzec 07, 2006, 19:04:10 wysłana przez Piotr »

Offline Majtek

  • Użytkownik

# Marzec 07, 2006, 21:25:01
 w pozostałych jes i OpenGL i directx

beginner

  • Gość
# Marzec 08, 2006, 14:20:13
Polecam "Triki najlepszych programistów gier 3D. Vadamecum programisty."

Offline Majtek

  • Użytkownik

# Marzec 08, 2006, 15:15:11
Polecam "Triki najlepszych programistów gier 3D. Vadamecum programisty."
Ta książka jest dobra jak chcesz pisać programowy silnik bez wsparcia sprzętu, co prawda dużo uczy.

Offline Piotr

  • Użytkownik

# Marzec 08, 2006, 15:25:01
Czytał ktoś Programowanie gier. Kompedium ??
Nie wiem czy kupić tą ksiązkę. Jestem średnio zaawansowanym koderem.

Offline ktostamktos

  • Użytkownik

# Marzec 08, 2006, 18:01:04
Ja sobie niedawno kupiłem :) Jest tam omówione (dość pobierznie) większość rzeczy związanych z kodzeniem gier, od podstaw c++, directX po algorytmy i struktury danych, sztuczną inteligencję i wciskanie gier wydawcom. Jeżeli znasz dobrze c++ i directx, to "Kompendium" nie zda ci się na wiele.

Offline Mardok

  • Użytkownik

# Marzec 14, 2006, 20:35:38
Glownie ciekawi mnie czy warto  zainwestowac w 3 tomy perełek 

Według mnie warto.  ;D

beginner

  • Gość
# Marzec 14, 2006, 20:37:55
A przeczytales? Ja mam nadzieje, ze tak bo IMHO nie sa to ksiazki tanie a zamierzam kupic.

pozdro

Offline Mardok

  • Użytkownik

# Marzec 14, 2006, 20:42:54
Osobiście nie przeczytałem ale słyszałem DUŻO o niej i to nie do byle kogo.
pozdrawiam

beginner

  • Gość
# Marzec 14, 2006, 21:26:19
Wiec kupuj! z tym bedzie ciezko ale DAMY RADE!