Autor Wątek: Jakie robiecie mody i mapy do gier  (Przeczytany 28673 razy)

Offline k_b

  • Użytkownik
    • Blog

# Czerwiec 02, 2007, 10:28:42
Pamiętam jak siedziałem godzinami w świetnym edytorze Operation Flashpoint, który zawierał także pewne elementy języka skryptowego - można było tworzyć np. zmienne, miejsca gdzie się zmieniają, cutscenki, itd.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Humman

  • Użytkownik

# Czerwiec 04, 2007, 13:03:45
W serii trójwymiarowych GTA to można modyfikować większość rzeczy w plikach konfiguracyjnych, parametry pojazdów, broni nawet fizykę i grawitację, no dość łatwo w nich podmieniać obiekty na inne lub tylko zmieniać tekstury tak że własny pojazd można wyeksportować do gry i jeździć nim. I jeszcze w Warcraft 3 poteżny jest tam edytor w którym można zmienić niemal wszystkie zassady gry, tak że z RTSa robi się prosty RPG lub gra taktyczna no i mapki idzie ciekawe robić

Offline kalicjusz

  • Użytkownik
    • Kidler3D

# Czerwiec 06, 2007, 14:23:59
Kiedys siedzialem w edytorze silnika Unreal, konkretnie to Postal 2. Nic wielkiego nie stworzylem, ale zabawa swietna. Pogrywam czasami w C&C Generals i tez sobie lubie wlaczyc edytor, poustawiac kilka budynkow i potem zbombardowac.  ;D  Raz nawet zrobilem fragment swojego osiedla.

Offline Darek

  • Użytkownik

# Czerwiec 19, 2007, 13:08:37
Kiedyś (kilka ładnych lat temu) tworzyłem mapy do Heroes III, miałem nawet w planie stworzenie kampani.
Modowałem tylko Counter-Strike 1.6, a w sumie to głównie serwer dedykowany dla niego - HLDS.

Offline doomtrader

  • Użytkownik

# Czerwiec 26, 2007, 16:18:22
Ogólnie gry Paradoxu
Z większych rzeczy to Polish Army and Government in Exile (czyli kontynuacja gry po przegranej kampanii wrześniowej) dla Hearts of Iron 2 i Fallout's Doomsday (czyli przeniesienie Hearts of Iron 2 do świata Fallouta).

Offline dRaiser

  • Użytkownik
    • dRaiser's helloworld

# Czerwiec 27, 2007, 14:15:55
Ogólnie gry Paradoxu
Z większych rzeczy to Polish Army and Government in Exile (czyli kontynuacja gry po przegranej kampanii wrześniowej) dla Hearts of Iron 2 i Fallout's Doomsday (czyli przeniesienie Hearts of Iron 2 do świata Fallouta).

Mały OT - właśnie, w końcu Wasz falloutowy mod do HoI ukazał się, można go przejrzeć :)? Bo kiedyś czytałem o nim, to wciąż był w powijakach, a jak jest teraz?

Offline doomtrader

  • Użytkownik

# Czerwiec 27, 2007, 14:28:13
Mały OT - właśnie, w końcu Wasz falloutowy mod do HoI ukazał się, można go przejrzeć :)? Bo kiedyś czytałem o nim, to wciąż był w powijakach, a jak jest teraz?

Moda oddałem w dobre ręce, jako że BG zabiera mi cały wolny czas.
Ostatnio rozmawiałem z chłopakami i są na etapie przystosowania pierwszej bety pod Armageddon.
Obiecano go na przełom miesięcy (czerwiec/lipiec 2007)

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Czerwiec 27, 2007, 14:34:08
Dawno dawno temu... podmiana skinów w Mortal Kombat 4 - goro miał metalowe ręce itp. ;)

Offline doomtrader

  • Użytkownik

# Sierpień 18, 2007, 17:18:49
Może kogos to zainteresuje bo sokro już była o tym mowa to powiem iż Fallout's Doomsday dla HoI2: DDA został właśnie wydany w wersji 0.1
http://forum.paradoxplaza.com/forum/showpost.php?p=7340447&postcount=50

Offline doomtrader

  • Użytkownik

# Październik 08, 2007, 11:21:48
Jeśli ktoś chciałby zobaczyć jak zmienia się II WŚ w klimaty Fallouta, czyli jaśniej mówiąc jak wygląda strategiczny Fallout zapraszam do przejżenia tematów w tym dziale:
http://www.terranova.dk/viewforum.php?f=56

Offline doomtrader

  • Użytkownik

# Styczeń 25, 2008, 11:48:11
Przepraszam, za trzeciego posta z kolei ale chciałbym poinformować, iż niedawno ukazała się kolejna beta modu Fallout's Doomsday.
Szczegóły na stronie:
www.hoi2-fallout.com





« Ostatnia zmiana: Styczeń 25, 2008, 12:30:01 wysłana przez doomtrader »

Offline MadMax

  • Użytkownik
    • http://mobiledeveloper.cba.pl/

# Styczeń 25, 2008, 13:33:47
Witam

Ja kiedys zrobilem mapke (w stylu gry Thief) do Counter Strike'a :)

http://www.fpsbanana.com/maps/31726

oraz programik do generowania bumpapek dla tekstur na mapach CS'a
http://www.fpsbanana.com/tools/1159

Chociaz mapka i program sie bardzo niektorym podobaja, to uwazam, ze byla to ogromna strata czasu :/, ale cuz. Niestety cs wciagal :D - na szczescie sie uwolnilem od tego nalogu juz z rok temu.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 25, 2008, 13:35:53 wysłana przez MadMax »

Offline Shelim

  • Użytkownik
    • Homepage

# Styczeń 26, 2008, 13:39:42
Mapka do Jedi Acadamy do gry ctf (Capture The Flag): dwie drużyny, każda zaczyna we własnym statku kosmicznym zawieszonym w atmosferze nad planetą. Cel: pójść do hangaru, wziąć plecak odrzutowy, polecieć na statek przeciwnika (ignorując ostrzał z wieżyczek), zakosić flagę i wrócić ;)

Oprócz tego bawiłem się edytorem skryptowym w NWN1 (wiecie że on ma składnie identyczną z C?). Zrobiłem nawet małą cut-scenkę bitewną i wprawkę do kampanii (tzn. prolog)

Offline Manver

  • Użytkownik
    • Infernal Reality

# Styczeń 26, 2008, 14:35:01
No cóż ja byłem/jestem założycielem grupy BGS - BlackStar Games Studio - tworzyliśmy moda do Gothica, na ogromną skalę, wyobrażacie sobie windę w Gothicu, bujające się klatki z trupami, oraz resztę na pozór nie możliwych, u Nas to było, ale przekształciłem grupę w Infernal Reality, teraz robimy grę. Co do moda, cóż mogę Wam powiedzieć pamiętacie etap w którym kopalnia się zawaliła? W oryginalne wszyscy zgineli, u Nas życie toczy się dalej, mod oferował, nową ogromną kopalnię, nowy świat, oczywiście rozwiązania, bronie, meshe, całą masę...

Screeny:


http://img40018.pictiger.com/images/9408246/
http://img40018.pictiger.com/images/9408247/
http://img40018.pictiger.com/images/9408248/
http://img40018.pictiger.com/images/9408249/
http://img40018.pictiger.com/images/9408250/
http://img40018.pictiger.com/images/9408251/
http://img40018.pictiger.com/images/9408252/
http://img40018.pictiger.com/images/9408253/

Nie narzekać że ciemno, jak ma być w kopalni? ;) Obiecaliśmy że gdy ukończymy demo gry przekażemy moda innej grupie, ciekawostką jest to że bez interesowanie dostawaliśmy maile z zagranicy, z ofertą translacji moda. To były czasy, jaką frajdę dawało wstawienie pierwszego NPC, pierwszego światła, bądź rzeczy z Gothica 2, teraz to tylko praca i praca - chodzi mi o aktualny projekt gdy, lecz w grupie ciągle są uniesienia spowodowane naszym silnikiem ;) Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Styczeń 26, 2008, 14:38:36 wysłana przez Manver »

Offline Zufub

  • Użytkownik

# Maj 25, 2008, 10:24:23
Ja tam zawsze bawiłem się edytorem map jak był :P (CIV 3, Warcraft 2 i 3, AoE, HoMM 2 i 3, NWN, itp. itd.) Zwykle wiele z tego nie wychodziło. Zawsze twierdziłem, że dostawałem zbyt skromne możliwości z tych edytorów (no może poza NWN i War3) i ograniczają moje możliwości do własnych zakresów. Zawsze chciałem stworzyć coś własnego a w mej głowie kotłowały się pomysły. O ile umiem pisać (dużo ludzi twierdzi, że dość ciekawie ;P) to nie bardzo mi to pomogło w programowaniu. Aktualnie uczę się C++ :P Nigdy nic nie zmodowałem, bo i nie umiałem :P