Autor Wątek: Pobawmy się w boga.  (Przeczytany 2698 razy)

hans_

  • Gość
# Kwiecień 21, 2007, 18:21:22
Cytuj
Narazie pomysł ale w najbliższym czasie zacznę skrobać coś ;D
Zainspirowany wojnami rdzeniowymi , własnymi pomysłami i http://forum.warsztat.gd/index.php/topic,1060.0.html . Postanowiłem zrobić grę , robie to wszystko od 0 . Czasu zbyt wiele nie mam (inne hobby-fajniejsze) .  Kientoedytora napisze w
oparciu o   fpc lub   lazarusie jeszcze nie wiem , serwer będzie w  fpc . Więcej nie pisze bo to ma być opis gry :P

Opis
Na początku był chaos i z chaosu wyłoniła się ziemia i niebo, na ziemi ląd i morze a w niebie bogowie .
 ;D  Bogą się nudziło więc stworzyli życie każdy po kilka swoich i się im opiekowali nie kontrolowali ich lecz nakazali [...] 8) 
[...] - tu właśnie ty tworzysz stworzenie masło maślane ;)
i piszesz ich kod nie możesz zmienić tylko kod następnego pokolenia .

Zycie
Zycie jest na ziemi wodzie i w powietrzu 
są 3 rodzaje grzyby/zwierzaki/rośliny 
Przy tworzeniu naszego potworka będzie się miało punkty i wybierało ile nóg ilość pamięci (mózg) szybkość itp niektóre opcje będą wykluczać inne . będą pisane w edytorze w ex paskalu i konwertowane w język dla  serva :o
By nie kolidowały z sobą każdy zwierz dostanie 1 linijkę potem następny i tak w kółko 

Mapa
"dynamiczna" czyli nie będzie niezmienna rośliny będą wyjadać ziemie kopacze wykopywać skałę kruszyć rzeki zasypywać itp Będzie dzień i noc obieg materii i inne 
Klient
Możliwośc nagrywania , gadania, tworzenia nowych /  modyfikowania potworków
Co do grafy - niewiem chyba nie 3d :>

Gra przez neta non stop ;]
Pytania sugestie mile widziane 
Przepraszam za błędy
@down
napisze tak
colobot  z gorszą grafiką , więcej opcji  i przez internet
Zamiast robotów będą stwory .

jeśli nie rozumiesz nadal to :
http://forum.warsztat.gd/index.php/topic,1060.0.html
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 21, 2007, 19:04:19 wysłana przez swiru »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline sobol

  • Użytkownik

# Kwiecień 21, 2007, 18:45:17
Cytuj
inne hobby-fajniejsze
Sory za offtop, ale czy tym hobby jest może lingwistyka i komunikacja międzyludzka ? Bo ja z tego co napisałeś praktycznie nic nie zrozumiałem poza tym że kopacze będą kruszyć rzeki i że Bog¡ się nudzi heh (bez urazy ale szanuj czytających i pisz tak aby nie musieli nadwyrężać swoich skromnych umysłów)

<edit> nie zmienia się posta po tym jak ktoś go skomentuje, a tym bardziej nie usuwa się całej treści buehehe
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 21, 2007, 18:52:37 wysłana przez L0R »

hans_

  • Gość
# Kwiecień 21, 2007, 18:52:09
a co to jest ten colbot ? bo ja dalej nie wiem o co chodzi... i za pewne nie ja jedyny :D

hans_

  • Gość
# Kwiecień 21, 2007, 19:35:28
a co to jest ten colbot ? bo ja dalej nie wiem o co chodzi... i za pewne nie ja jedyny :D

Chyba o to : http://pl.wikipedia.org/wiki/Colobot

Offline Wyszo

  • Użytkownik

# Kwiecień 21, 2007, 19:56:17
Takie pytanie - co takiego będzie w tej grze, co zatrzyma przy niej gracza na dłużej niż godzinę?

hans_

  • Gość
# Kwiecień 21, 2007, 20:06:55
Takie pytanie - co takiego będzie w tej grze, co zatrzyma przy niej gracza na dłużej niż godzinę?
to co kiedyś innych w wojnach rdzeniowych ?

Offline Wyszo

  • Użytkownik

# Kwiecień 21, 2007, 21:00:49
Takie pytanie - co takiego będzie w tej grze, co zatrzyma przy niej gracza na dłużej niż godzinę?
to co kiedyś innych w wojnach rdzeniowych ?

Trudno mi strawić twoją gramatykę :/

No dobra - nie bardzo rozumiem ideę tych gier w ogóle, chyba będę musiał zagrać w corewars, żeby zobaczyć o co chodzi. Zakładam, że wiesz, co robisz :)

hans_

  • Gość
# Kwiecień 21, 2007, 22:57:53
Takie pytanie - co takiego będzie w tej grze, co zatrzyma przy niej gracza na dłużej niż godzinę?
to co kiedyś innych w wojnach rdzeniowych ?
o co tu wogole chodzi w tym temacie?

Offline Charibo

  • Redaktor

# Kwiecień 22, 2007, 00:22:07
ja zauwazylem wieki cytat ktorego nie chcialo mi sie czytac i jakies wojny rdzeniowe (ke?) ;)

Offline k_b

  • Użytkownik
    • Blog

# Kwiecień 22, 2007, 13:53:51
Umieszczenie czegoś na styl design doca (to w cytacie to ddoc!?) w "Cytuj" to duży błąd (który spowodował, że przeczytałem to dopiero po przełamaniu się) - z powodu mniejszej czcionki czy innego tła w cytatach. Poza tym chaos w słowach pozwolił mi na zrozumienie założeń po trzecim przeczytaniu (oraz kwiatki typu "Bogom" czy "piszesz ich kod nie możesz zmienić tylko kod następnego pokolenia") . W sumie - to nie wierzę, że dasz radę sam ukończyć, to już jest bardziej projekt dla zespołu programistów (jeśli chodzi o MMOnsters Inc.).

PS. Pamiętacie dowcip o nóżkach i procesorze? Kolejny kwiatek: "wybierało ile nóg ilość pamięci (mózg)"
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 22, 2007, 13:56:35 wysłana przez k_b »