Autor Wątek: PlayStation 2 i programowanie, linux  (Przeczytany 4590 razy)

agent_J

  • Gość
# Luty 12, 2006, 20:29:06
Czy ktoś z Was miał jakieś przygody z programowaniem pod PS2 ? Sam PS2 nie mam, a emulatory suxxxx, więc nie miałem się za to jak zabrać. Kolega kiedyś miał propozycję pisania gry na PS2, to mówił, że używają środowiska Code Warrior, a ono mi się żre ze środowiskiem Xilinxa i ModelSimem (durny FLEXlm).
Jeszcze czy ktoś odpalał Linuxa na PS2 ? Po podłączeniu monitora, myszy, klawiatury i twardego dysku można zrobić z tego całkiem niezłą stację roboczą, a jak chcemy grać, to też nie ma żadnych problemów.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Toshio

  • Użytkownik

# Luty 12, 2006, 22:05:36
Ja jeszcze niemiałem relacji z programowaniem konsoli Playstation, ale taki jest mój docelowy plan :)
Przy okazji warto zajżeć na kurs poświęcony właśnie tej konsoli:

http://www.gamedev.net/reference/programming/features/ps2gp1/

agent_J

  • Gość
# Luty 13, 2006, 00:48:24
Myślałem o czymś więcej niż programy typu "Hello World" (ile można). Niestety, żeby mieć środowisko i dokumentację z prawdziwego zdarzenia trzeba zapłacić :(
Jak po IGK zostanie $$$ ze stypendium naukowego to pewnie zakupię PS2 z modchipem.


Offline Kamil Trzciński

  • Użytkownik

# Luty 13, 2006, 01:16:15

Offline revo

  • Użytkownik

# Luty 13, 2006, 01:44:39
agent_J - CodeWarrior to jest w oficjalnym devkit'cie (tak samo jest z NintendoDS) - w amatorskich SDK tego nie uswiadczysz. Pozatym programowanie aplikacji homebrew ma imo dosc maly sens na dluzsza mete

agent_J

  • Gość
# Luty 13, 2006, 12:34:23
Ja nie mówiłem o homebrew. Po prostu się pytam, czy ktoś pisał coś więcej niż hello worldy. Homebrew na PS2 ma sens jedynie, gdy postawisz na tym linuxa, to masz różne biblioteki, np. SDL, która ma natywne wsparcie dla PS2.