Autor Wątek: Angelic Forum - Demo technologiczne  (Przeczytany 15914 razy)

Offline wie8

  • Użytkownik
    • ALLien Senses demogroup

# Kwiecień 09, 2007, 23:26:41
Witam,
Z przyjemnoscia przedstawiam wam demo "Angelic Forum", ktore grupa Allien Senses zrobila w kooperacji z Anadune na Breakpoint 2oo7 w Bingen, Germany. Demo trwa 3:30 więc mysle, ze bedzie co poogladac. Dodatkowo jest to demo fabularne.

Co w środku ?
Demo wykorzystuje rendering HDR, oświetlenie Normal mapping SHPRT, Soft shadows i wiele innych.
Na Geforce'ach wykorzystuje shader model 3.0
Scriny z produkcji znajdują się tutaj:

http://asenses.untergrund.net/scr/


---
Link do produkcji :
http://asenses.untergrund.net/site/download.php?get=file&id=36
(28mb zip archive), wymaga sprzetu klasy GF6600, 1gb ram minimum badz r9600xt/x1600.
jednak samo demo wygląda lepiej na kartach nvidii.

Link do wersji wideo:
http://asenses.untergrund.net/site/download.php?get=file&id=35

oraz link na pouet:
http://www.pouet.net/prod.php?which=30243

Demo zajeło 9 miejsce w pc demo compo, w tym roku konkurencja była bardzo silna. Więc nadal jesteśmy zadowoleni (nie jest nam wstyd przegrac z farbrausch itp). Zycze milej zabawy i mile widziane komentarze odnosnie produkcji.

Pozdrawiam

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Charibo

  • Redaktor

# Kwiecień 09, 2007, 23:31:20
link do archiwum nie dziala. A szkoda.

Offline wie8

  • Użytkownik
    • ALLien Senses demogroup

# Kwiecień 10, 2007, 00:14:45
Sproboj jeszcze raz pozniej. Serwery untergrund moga byc przeciazone. limit uzytkownikow (421tys) mogl zostac wykorzystany, zwlaszcza ze jest po party...
mi naprzyklad teraz dziala

Offline artpoz

  • Użytkownik
    • blog o tworzeniu gier

# Kwiecień 10, 2007, 10:51:52
Na moim GF 6600 widze czarny kwadrat z przodu samolotu. Na balonie też się pojawia. Przy zaznaczonej opcji "AtiVersion" wszystko jest ok.
Fajna nastrojowa muzyczka, ładne efekty. Obejrzałem też zwycięską pracę farbrausha. Coś niesamowitego. Walące się budynki robią piorunujące wrażenie. No i te 177 K. Respect.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 10, 2007, 11:00:59 wysłana przez artpoz »

Offline wie8

  • Użytkownik
    • ALLien Senses demogroup

# Kwiecień 10, 2007, 12:48:08
artpoz - wiem o tym błędzie, pojawia się on tylko na nieoficjalnych sterownikach, zmodowanych.
na oryginalnych działa OK.

st3tc

  • Gość
# Kwiecień 10, 2007, 14:58:31
Troche niski FPS (dosc mocno przycina) na GeForce 6600. I troche przesyt z tym HDR'em - za bardzo sie ten samolot swieci :). Poza tym wyglada bardzo ladnie

Offline mINA87

  • Użytkownik

# Kwiecień 10, 2007, 15:42:35
I troche przesyt z tym HDR'em

To akurat bloom, poza tym nie HDR tylko HDRI jak to lubi podkreślać st3tc :] Oglądne sobie w RT za parę godzinek jak będę na 7300GT, wygląda smakowicie, klimat kolorystyczny kojarzy mi się z 3ds mark 2k6

Offline wie8

  • Użytkownik
    • ALLien Senses demogroup

# Kwiecień 10, 2007, 20:26:30
Przy okazji chcialbym dodac ze szukamy programistow, lub jak kto woli koderow
ktorzy interesuja sie zjawiskiem demosceny i chcieliby uczestniczyc w przyszlych projektach grupy.
Ludzi ktorzy maja swe pomysly, jakis warsztat, troche wolnego czasu... i zapal do scenowania. :)
strona grupy: www.asenses.scene.pl
(ah te serwery scenowe, jest po party i maja taki traffic ze nie wyrabiaja, limit userow 421tysiecy)
ehh... moze komus sie uda trafic, sa obecnie wyjatkowe przerwy w dzialaniu serwow.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 10, 2007, 20:29:44 wysłana przez wie8 »

Offline Charibo

  • Redaktor

# Kwiecień 10, 2007, 22:17:04
Sciagnalem, obejrzalem i musze powiedziec ze bardzo ladne. Tylko ten samolot tak jakos nienaturalnie sie ruszal...

U mnie sie nie tnie (6800GT), chodzi szybko.

Offline Acryl

  • Użytkownik

# Kwiecień 11, 2007, 11:04:15
mINA87 to nie do konca jest bloom ;)

Offline Acryl

  • Użytkownik

# Kwiecień 11, 2007, 11:24:41
Troche niski FPS (dosc mocno przycina) na GeForce 6600.

powiem ze chcialbym aby to chodzilo szybciej ale zastosowanie shadowmap 1024x1024 w scenie w ktorej jest 150tys scian powoduje mocne przycinanie ;) wylacz cienie i nie bedzie sie przycinac :)

Offline mINA87

  • Użytkownik

# Kwiecień 11, 2007, 11:48:32
mINA87 to nie do konca jest bloom ;)
To co niby? :P Z pewnością rendering do floating-point frame buffera, następnie jego blur, nałożenie na normalną scenkę, tone mapping - lub bardzo podobnie. Dla mnie HDRR to po prostu render do FP i tone mapping, a blurowanie teksturki (i jakieś ewentualne zwiększanie kontrastu szczególnie w przypadku tekstur nie FP) to dla mnie już bloomik - post processing :]

Offline Acryl

  • Użytkownik

# Kwiecień 11, 2007, 12:05:27
wszystko co mowisz jest prawda. ale ja sam do konca nie jestem pewien co do blooma bo wydaje mi sie ze bloom to efekt uzywajacy BrightPassFilter, przy smiglach 'bloom' bierze sie jako niezamierzony efekt DOF'a ;) gdybym blura dla dofa machnal na ekranie wielkosci okna rendereru ten 'bloom' by zniknal. ogolnie jednak jest to czepianie sie terminologi. jak zwal tak zwal efektem jest po prostu rozproszone odbijanie swiatla

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Kwiecień 11, 2007, 14:31:33
Cytuj
Dla mnie HDRR to po prostu render do FP i tone mapping, a blurowanie teksturki (i jakieś ewentualne zwiększanie kontrastu szczególnie w przypadku tekstur nie FP) to dla mnie już bloomik - post processing :]
Skoro wystarczą Ci floaty i tone mapping, to po co wogóle render do FP? Można to w jednym shaderze zrobić. ;)

Cytuj
wydaje mi sie ze bloom to efekt uzywajacy BrightPassFilter
Zazwyczaj tak. :)

st3tc

  • Gość
# Kwiecień 11, 2007, 15:01:15
Cytuj
Dla mnie HDRR to po prostu render do FP i tone mapping, a blurowanie teksturki (i jakieś ewentualne zwiększanie kontrastu szczególnie w przypadku tekstur nie FP) to dla mnie już bloomik - post processing :]
Skoro wystarczą Ci floaty i tone mapping, to po co wogóle render do FP? Można to w jednym shaderze zrobić. ;)

Pewnie dlatego żeby wyliczyć luminacje sceny nie ? A może znasz lepszą metodę ? ;)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 11, 2007, 15:03:38 wysłana przez st3tc »