Autor Wątek: Wielkanocne Compo 2007 :)  (Przeczytany 29022 razy)

Tarains

  • Gość
# Kwiecień 25, 2007, 22:22:16
Cytuj
Nie wyobrażam sobie napisu "Pobierz vcredist_x86 ze strony microsoft.com jeśli chcesz uruchomić grę" na pudełku komercyjnego produktu. Tak więc nie ma żadnego legalnego sposobu na wydanie komercyjnej gry bez zmuszania użytkownika do ściągania packów Microsoftu? Smutne. (Przepraszam za offtop)
Może po prostu te redisty dołączyć do samej gry i instalować przy instalowaniu gry :) Podobnie przecież redisty danej wersji DirectX się instaluje.

Będzie legalne?

Twoja aplikacja? Mi tez sie to czasem dzieje, przy debugowaniu w VC++ - jak odpalam aplikacje "stand-alone" to nic sie nie dzieje zlego.

Tak, chodzi mi o debugowanie - właśnie tu irytuje mnie niestabilność Windowsa (co z tego, że typowi użytkownicy Windowsa tego nie doświadczają, skoro programiści są dyskryminowani? ;)).

Edit: @down

Ok Charibo, zobaczę, dzięki ;)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 25, 2007, 22:27:15 wysłana przez Tarains »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Charibo

  • Redaktor

# Kwiecień 25, 2007, 22:24:02
To nie jest kwestia Windowsa - ale VC++.

Polecam, przy takiej zawieszce, nacisnac WINDOWS + L, i wybrac spowrotem swojego usera - mi sie sprawdza idealnie :)

Offline Kurak

  • Użytkownik

# Kwiecień 25, 2007, 22:25:05
Będzie legalne?
Skoro to jest potrzebne, to zapewne tak. Poza tym, wystarczy przeczytać licencję ;D Domyślam się, że można to dołączać podobnie, jak redisty DirectX

Może ktoś wydzieli te parę postów do wątku typu "redisty vc++ i stabilność Windows"? ;D

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Kwiecień 25, 2007, 22:26:45
Będzie legalne?
Jak sama nazwa wskazuje ("redist" == redistributable), o ile tylko spełnisz odpowiednie warunki dystrybucji. :)

Offline Charibo

  • Redaktor

# Kwiecień 25, 2007, 22:30:45
dzisiaj sobie nawet czytalem licencje VC++. W skrocie - mozna je rozprowadzac.

Tarains

  • Gość
# Kwiecień 25, 2007, 22:34:48
Będzie legalne?
Jak sama nazwa wskazuje ("redist" == redistributable), o ile tylko spełnisz odpowiednie warunki dystrybucji. :)

Cytuj
You may not
* disclose the results of any benchmark tests of the software to any third party without Microsoft’s prior written approval;
* work around any technical limitations in the software;
* reverse engineer, decompile or disassemble the software, except and only to the extent that applicable law expressly permits, despite this limitation;
* make more copies of the software than specified in this agreement or allowed by applicable law, despite this limitation;
* publish the software for others to copy;
* rent, lease or lend the software;
* transfer the software or this agreement to any third party; or
* use the software for commercial software hosting services.

Czyli jeśli sprzedaję swoją grę przez internet i dodam redista, to już jest nielegalnie?

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Kwiecień 26, 2007, 01:04:47
Czyli jeśli sprzedaję swoją grę przez internet i dodam redista, to już jest nielegalnie?
A co ma sprzedawanie gry przez internet do usług hostingowych? :)

Offline nameczanin

  • Użytkownik
    • devlog

# Kwiecień 28, 2007, 11:29:08
Hostowanie pliku?

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Kwiecień 28, 2007, 18:25:11
Hostowanie pliku?
Tak, tylko że tutaj nie Ty hostujesz, a Ciebie hostują. :)

Tarains

  • Gość
# Kwiecień 28, 2007, 20:16:28
Hostowanie pliku?
Tak, tylko że tutaj nie Ty hostujesz, a Ciebie hostują. :)

Gdzie to jest napisane?

Offline Kurak

  • Użytkownik

# Kwiecień 28, 2007, 20:34:17
Gdzie to jest napisane?
Na monitorze ;p Jak zamieszczasz gdzieś plik z grą w necie, to korzystasz z usługi hostingowej kogoś innego (właściciela serwera), natomiast sama gra niczego nie hostuje. No, chyba że gra to jednocześnie serwer do zastosowań komercyjnych.

Offline krajew4

  • Użytkownik

# Styczeń 29, 2013, 17:34:51
Póki jestem żywy nie tracę nadzieii :> - czy ma ktoś i mógłby zuploadować prace z tego compo? :<

Offline asmen

  • Użytkownik

  • +2
# Styczeń 29, 2013, 18:19:49