Autor Wątek: Pierwsza gra BlocRun [Unity]  (Przeczytany 450 razy)

Offline malyboa

  • Użytkownik

  • +1
# Październik 15, 2020, 14:02:14
Witam przedstawiam wam moja pierwsza gre jaka stwozylem w swoim zyciu .
Gra do sciagniecia jest z dropboxa.
Ma 4 poziomy i mozna ja ukonczyc po przejsciu wszystkich 4 poziomow .
Jest to moja nauka w unity.
Ten projekt raczej nie bedzie dalej rozwijany , zajme sie kolejna gra.
W pliku do sciagniecia znajduje sie instrukcja jak grac w gre
ale zdradze juz ze mozna uzywac 2 przyciskow : “A” i “D”
pobierajcie i prosilbym o komentarz , chocby jednym slowem.
Ponizej jeden maly screen z gry .



Oraz plik dropbox do gry gdyby ktos chcial potestowac moje wypociny .


https://www.dropbox.com/s/ibon577fzefz5p3/BLOCKRUN.zip?dl=0

Pozdrawiam was :)


Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Lerhes

  • Użytkownik

# Październik 22, 2020, 23:49:07
Cześć,

Akurat nie mam konta na dropbox i nie mogę pobrać tego projektu. Mógłbyś wrzucić gdzieś indziej? One drive? Dysk google?

Pozdrawiam,
Lerhes

Offline malyboa

  • Użytkownik

# Październik 25, 2020, 19:32:32
Witajcie po wsumie kilkutygodniowej przerwie .
Pierwsza i najwazniejsza rzeczy to czy jest ktos tu kto w Unity sobie dobrze radzi ?

Stworzylem fajny animowany shader wody jednak gdy powieksze objekt " plane " to niestety shader mi sie rozciaga i totalnie zle wyglada ? Nie da sie zrobic tak zeby zachowal proporcje lub jego proporcjami jakos edytowac?

Oto screen z moim problemem, widac jak woda jest rozciagnieta :


a oto jak wyglada to w edytorze :



prosze o pomoc … ma ktos jakies pomysly?




Cześć,

Akurat nie mam konta na dropbox i nie mogę pobrać tego projektu. Mógłbyś wrzucić gdzieś indziej? One drive? Dysk google?

Pozdrawiam,
Lerhes
link do projektu gry gdzie mozna gre rowniez sciagnac
https://malyboa.itch.io/blockrun
« Ostatnia zmiana: Październik 25, 2020, 20:07:16 wysłana przez malyboa »

Offline Boski

  • Użytkownik

  • +1
# Październik 26, 2020, 11:26:41
Jeśli na materiale nigdzie nie widać ustawień "Tiling", to najszybciej będzie przemnożyć na grafie te miejsca gdzie jest "UV" przez Vector2D. Jeden z parametrów będzie większy, np. (10.0, 1.0), trzeba pokombinować. To Visual Effect Graph? Jeszcze go nie tykałem więc za dużo nie pomogę niestety