Autor Wątek: Wieloetapowe przetwarzanie materiału  (Przeczytany 40570 razy)

Offline Trix

  • Użytkownik

# Marzec 10, 2019, 00:19:43
Hej,
kilka dni temu rozpocząłem zabawę z Unrealem.
Mam doświadczenie w OpenGL, więc podstawowe zagadnienia znam, które się pokrywają z tym silnikiem.
Aktualnie stworzyłem prostą formułę materiału terenu, w którym to mieszam ze sobą tekstury, tworzę proceduralne kałuże i chcę teraz zrobić mapowanie paralaksy.
Problem w tym, że żeby to zrobić muszę podzielić tą procedurę na dwa etapy, ponieważ potrzebuję obiektu tekstury (wszystkie sample na raz) mapy wysokości z już zaaplikowanymi nowymi wartościami (wysokość kałuż), aby zrobić przeszukiwanie nowej współrzędnej tekstury.
W skrócie chcę uzskax Texture 2D z material attributes.
W jaki sposób tworzy się takie obiekty tekstur w celu dalszego ich wykorzystania z nowymi współrzędnymi? Czy może inaczej to się robi?
« Ostatnia zmiana: Marzec 10, 2019, 00:45:51 wysłana przez Trix »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline laggyluk

  • Użytkownik
    • twitter