Autor Wątek: Krok po kroku jak prowadzic projekt gry.  (Przeczytany 711 razy)

Offline malyboa

  • Użytkownik

  • +1
# Luty 25, 2019, 16:31:05
Witam .
Zastanawiam sie nad stworzeniem nowej gry. Gry strategicznej troche w stylu city builder. Jednak nie chce sie zabierac za to jak za inne proby gdy bylem nastoletkiem
Zastanawiam sie nad tym jak krok po kroku wszystko zamknac w pewne ramy . by przygotowac sie najlepiej jak to jest mozliwe przed narysowaniem pierwszej grafiki / napisaniem pierwszej linijki kodu.

Jak wy to robicie ?
Ja zaczelem od mapy mysli . Teraz chce definiowac wszystko co w tej mapie zawarlem.
Pozdrawiam

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Boski

  • Użytkownik

  • +2
# Luty 26, 2019, 10:06:06
Na pewno warto przemyśleć, jaka jest grupa odbiorców, i co ma ich przekonać do Twojej gry. Jakie będą jej główne atuty, czego taki gracz oczekuje, jak się to ma do konkurencyjnych programów.
Z designu bardzo polecam  Ernest Adams 'Projektowanie gier. Podstawy.'
Jest jeszcze kwestia, czy tworzysz sam, czy z kimś, jaki jest podział obowiązków.

Offline malyboa

  • Użytkownik

# Luty 26, 2019, 15:10:21
Witaj Boski
Dziekuje za odpowiedz. Na ten moment jestem sam . Jedbak zamierzam stworzyc grupe. Wiem te i wiaze sie to z kostsztami, i z wyzwaniem. Kiedys pracowaöem przy 2 grach jako grafik. Chcialbym cos w klimacie Anno zrobic. Jednak inaczej. Zobacze te - ksiazke Ernsta ktora polecasz. Chce sprawdzic czy wogole jest to dla mnie mozliwe. Pozdrawiam

Offline dzemeuksis

  • Użytkownik
    • Blog quodmeturbat

  • +2
# Luty 26, 2019, 22:04:47
Przygotuj porządny design doc. Tu masz niezły wzór: Planescape.