Autor Wątek: [mmoRPG via WWW] The Old Tale  (Przeczytany 596 razy)

Offline Arturro

• Użytkownik

# Luty 12, 2019, 00:24:30
Cześć. Postanowiłem podzielić się z Wami moim projektem przeglądarkowej gry RPG typu MMO nad którą pracuję od 2-3 miesięcy. Nie ukrywam, że inspiracją była gra Cantr II, w którą trochę grywałem kilka lat temu.
Zachęcam do wypróbowania mojej produkcji. Rejstracja jest bardzo szybka. Email nie jest weryfikowany więc można podać fikcyjny. Po zarejestrowaniu się trzeba wybrać świat (dostępny tylko jeden) i stworzyć postać. Potem można już do woli polować, pozyskiwać surowce, tworzyć przedmioty, wymieniać się z innymi, dyskutować, wędrować a także mordować!
Tury przeliczane są co godzinę. Grę dobrze obsługuje się przez urządzenia mobilne więc można się kilka razy dziennie zalogować na kilka minut i sprawdzić co tam słychać u naszego bohatera.
Czekam na wasze opinie jak w ogóle zapatrujecie się na takie gry.
Puki co jest ona mało rozbudowana, ale intensywnie pracuję nad zmianą tego stanu. Może być trochę błędów. Chociaż wydaje mi się że na chwilę obecną większość poprawiłem.

Jeśli chodzi o technologię to hosting VPS, serwer NGINX, PHP 7.2, mySQL, Bootstrap 4 i odrobina JS

Dobrej zabawy i dajcie znać co myślicie!

http://the-old-tale.pl

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Boski

• Użytkownik

# Luty 12, 2019, 00:49:15
Kilka konstruktywnych uwag:
- przy wpisywaniu nazwy postaci dostawałem info, że coś jest nie tak. Okazało się że trzeba wpisać minimum 5 liter a nie 4.
- zadbaj o to, by zawsze pokazywać boczny slider (bądź jakoś inaczej), żeby nie przesuwał się content między ekranami o te kilka pixeli
- cztery ikonki u góry po prawej stronie - przydałby się tooltip lub podpis pod nimi
- do wiadomości (to shoutbox?) dodałbym datetime koło nazwy postaci
- po clicku w hut mam "500 Whoops, something went wrong on our servers."