Autor Wątek: Lekki silnik c# do platformówki 2d na Androida  (Przeczytany 329 razy)

Offline jjoker8

  • Użytkownik

# Październik 02, 2018, 22:23:45
Siema, do tej pory siedziałem w Unity, jednak wyjeżdżam na parę miesięcy i biorę ze sobą leciwego netbooka, który ma problem z uciągnięciem Unity, dlatego szukam jakiegoś lekkiego silnika w zastępstwo. Chciałbym w tym czasie zrobić platformówkę 2d na androida (klon Mario), jako że o 3d mogę na tym sprzęcie zapomnieć. Jaki silnik polecacie do tego celu, najlepiej w c#, jako że mam ten język najlepiej ogarnięty z Unity.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Październik 02, 2018, 22:42:46
Słyszałem dobre rzeczy o Duality. Jeśli dobrze rozumiem, Godot też ma już wsparcie dla C# i podobno nieźle daje radę z 2D.

Aczkolwiek, piszesz, że na Androida. C# nie bardzo się lubi z Androidem, Unity to omija bo podrzuca całe środowisko uruchomieniowe ze sobą. Alternatywnie, możesz pisać w Javie, korzystając z silnika libGDX, który jest dość popularny. Oczywiście w grę wchodzi też Kotlin, czyli taka "fajniejsza" Java.

Offline Joker

  • Użytkownik

# Październik 03, 2018, 22:57:49
Może nie silnik ale MonoGame jest całkiem spoko, szczególnie jak sympatyzowałeś z świętej pamięci XNA od Microsoftu.