Autor Wątek: Texture1D i DirectX  (Przeczytany 812 razy)

Offline kubera

  • Użytkownik
    • Prywatna strona

# Wrzesień 17, 2018, 22:38:29
Czołem.

Mam pytanie, jak renderujecie do tekstury jednowymiarowej?
Ja tworzę dla texeli quady (seria prostokątów na jedną teksturę w linii).
Pytanie, czy nie ma lepszej metody?
(tzn. wymieniona tekstura, to mój render target).
Mój HLSL i mesh nie różnią się zasadniczo od tekstur 2D
i nie jestem przekonany, czy to OK, gdyż jest o jeden wymiar mniej.

Pozdr. serd.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline kubera

  • Użytkownik
    • Prywatna strona

# Wrzesień 21, 2018, 01:05:04
OKI, temat nieaktualny. Zastosowałem Map/Unmap i zmodyfikowałem teksturę w CPU zamiast budować Render Target.