Autor Wątek: Falleswen - New Land  (Przeczytany 559 razy)

Offline RhAnjiE

  • Użytkownik

  • +5
# Lipiec 28, 2018, 18:50:40
Tytuł: Falleswen - New Land
Gatunek: Strategia
Technologia: C++ oraz SFML
Zespół: Marcin “RhAnjiE” Dyla, Jakub “seamonster131” Wegner
Grafika jest wykonana w całości przez nas.



Falleswen - New Land to izometryczna strategia czasu rzeczywistego pisana w C++ oraz SFML przez dwóch starych przyjaciół na WSoC 2018. Projekt zaczęliśmy pisać na początku lipca.

Wcielasz się w wodza koczowników uciekających ze swoich rodzimych stron z powodu nękającego was głodu, a twoim celem jest zapewnić swoim ludziom godne życie. Zaczynasz jedynie z niewielkimi zasobami i musisz przystosować się do warunków panujących w tej niegościnnej krainie. Dzikie zwierzęta oraz pogoda nie przyjmą was z otwartymi ramionami, ale bogate zasoby kuszą nierozważnych, którzy marzą, aby stać się panami tych ziem.

Jeśli się nie poddasz i przetrwasz pierwszą zimę, udowodnisz swoim ludziom, że jesteś godny bycia wodzem. Pokieruj swoim ludem i spraw, aby wasze marne szałasy zostały zastąpione wspaniałymi kamienicami, a wasza uboga technologia poszła do przodu. Zadbaj o ekonomię oraz stan skarbca i podporządkuj sobie rywali!

Aktualny stan:
  • Własny format plików konfiguracyjnych, logger, system zmiany scen i inne użyteczne narzędzia.
  • Dynamiczny i żywy świat z animacjami i losowo wygenerowanym terenem.
  • Generator terenu pozwalający modyfikować parametry takie jak: typ terenu, ilość wysp i surowców oraz wielkość mapy
  • Rozbudowany systemem budowania wraz z różnymi typami budowli - domami, warsztatami itp.
  • Zmierzch prac nad HUDem - część rzeczy jest już gotowa
  • Zalążki prac nad ludźmi, którzy będą wędrować między magazynem a swoim warsztatem

W planach:
  • System pór roku, które zmieniają środowisko i ilość zasobów.
  • Drzewko technologiczne z modyfikacjami jednostek oraz budynków.
  • Rozbudowane AI, które będzie stanowić godnego przeciwnika.

Przykładowe zrzuty z gry:



« Ostatnia zmiana: Wrzesień 06, 2018, 15:54:47 wysłana przez RhAnjiE »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline RhAnjiE

  • Użytkownik

# Wrzesień 06, 2018, 15:38:52
Po dość długiej ciszy wracam z wieściami. Projekt nie stoi w miejscu, zajmujemy się nim w każdej wolnej chwili i staramy się, aby na WSoC była już gotowa pierwsza grywalna wersja. Będziemy oczywiście kontynuować projekt nawet po zakończeniu konkursu.

Skończyliśmy pisać system budowania i obecnie pracujemy nad HUDem, na którym będą wyświetlać się wszystkie potrzebne informacje. Minimapka jeszcze jest do skończenia, bo planuję dodać jej scrollowanie. System ludzi też jest w trakcie prac, więc może uda nam się ich pokazać przed pierwszym października.

Brakuje nam jeszcze tekstur, ale niedługo będą skończone i zaprezentujemy kilka rodzajów budynków. Zwłaszcza, że dodaliśmy wsparcie dla wielkich obiektów, więc możemy trochę zaszaleć. Woda jest animowana i planujemy też dodać trochę życia do obiektów. Potrzebna jest jedynie sama animacja, ponieważ mechanika animowania obiektów jest już dawno skończona.

Oprócz tego naprawiliśmy wszystkie błędy, jakie pojawiły się wcześniej.


« Ostatnia zmiana: Wrzesień 06, 2018, 15:42:29 wysłana przez RhAnjiE »