Witam,
chciałbym się poradzić bardziej doświadczonych forumowiczów jak to zrobić, żeby program (być może zalążek jakiegoś silnika) potrafił w trakcie wykonywania się
po naciśnięciu jakiegoś przycisku (tak jak w unity "play" )
skompilować zewnętrzny (tj. nie będący częścią tego programu) kod źródłowy
i naturalnie uruchomić ten kod.
Trochę czytałem tam gdzie mi Google zasugerował i znalazłem gotowe rozwiązania :
http://runtimecompiledcplusplus.blogspot.com/http://www.codinglabs.net/tutorial_CppRuntimeCodeReload.aspxNa jakichś innych forach znalazłem też wskazówki dotyczące problemu. Sugerowały one , aby skorzystać z DLL w celu osiągnięcia takiego rezultatu.
Mój problem polega na tym , że nie potrafię ogarnąć tych gotowców na tyle ,żeby samemu zrobić coś podobnego.
Próbowałem zrobić użytek z tej DLL-ki , ale utknąłem w miejscu , w którym w projekcie programu-silnika trzeba w "propertisach" projektu ustawić ścieżkę
dla pliku nagłówkowego .H DLL-ki ,oraz pliku .LIB tejże DLL-ki. A to dlatego, że kiedy uruchomię program-silnik i podczas jego działania zmienię coś w kodzie DLL-ki i próbuję ją skompilować, to wyskakuje błąd ( domyślam się że to dlatego ,że pliki .LIB i .H są dołączone do projektu programu-silnika).
Korzystałem z tego tutoriala
http://programmingexamples.wikidot.com/blog:1w celu stworzenia DLL-ki i wyeksportowania z niej klasy.
Nie wiem czy nie piszę tego trochę zbyt chaotycznie, dlatego jeśli ktoś zdecydowałby się mi pomóc , to oczywiście postaram się odpowiedzieć, co chciałbym osiągnąć innymi słowami jeśli zaistnieje taka potrzeba. (tutaj link do gotowego przykładu co chciałbym zrobić :
https://www.youtube.com/watch?v=mFSv0tf6Vwc&feature=youtu.beProszę - jeśli ktoś może mi wytłumaczyć jak skorzystać z któregoś z tych dwóch gotowców lub jak użyć tej DLL-ki.
Zaznaczam ,że korzystam z języka C++.