Okej, startujemy!

Pixie Engine to silnik gier (chwilowo tylko 2D - ufam że to nie problem), dedykowany do gier wymagających dużej ilości obliczeń nie-graficznych (np. grand strategie czasu rzeczywistego). Powstaje w C++ 14, z wykorzystaniem obecnie stosowanych wzorców projektowych i zapełnia lukę na rynku zdominowanym przez "zasobożerne" zarządzane garbage collectory.
Garść informacji o projekcie:
- Wsparcie OpenGL/DirectX 11 (spriteBatch z shaderami cg)
- Wymaga x64 procka
- Architektura rozproszona, oparta na rozbudowanym systemie wtyczek
- Platformy: chwilowo tylko Windows, docelowo Mac/Linux
- Wsparcie dla modów, hot-swap assets, replikacji po sieci, dead reckoning, utrzymywania kilku scen na raz w logice, hot-swap plugins, anti-aliasing temporalnego, efektywnej serializacji, vfs, wbudowana console, profiler po socketach (Remotery), lokalizacja, testy jednostkowe i integracyjne (GTest/GMockup) + rzeczy które planuję dodać ze względu na mój target :)
- 26 000 linii w 300 plikach źródłowych