Autor Wątek: Szukam osób do zespołu.  (Przeczytany 821 razy)

Offline ReenduX

  • Użytkownik

# Czerwiec 28, 2018, 17:24:17
Poszukuje osób chętnych do robienia gry 3D na silniku Unity. Aktualnie w zespole jest grafik 2D, oraz 2 programistów (z czego jednym z nich jestem ja).

O mnie:
Mam na imię Szymon i od 2 lat piszę w C# oraz dłubie w Unity. W międzyczasie przez pewien okres (chyba pół roku) należałem do ekipy Beskid Games która powstała dzięki temu forum. Po odejściu od niej na pół roku porzuciłem prace z Unity na rzec czystego C#.

O projekcie:
Gatunek - 3D top down RPG shooter.
Klimaty - post-apo. Wzorcem klimatycznym jest gra S.T.A.L.K.E.R
Fabuła - nieliniowa. W wyniku awarii reaktora we Francji dochodzi do wybuchu tworząc drugą Zonę która sięga kolejne elektrownie atomowe. Zabiera większość Francji oraz połowę Niemiec jak i państwa znajdujące się pomiędzy nimi. W wyniku zagrożenia ciągnącego z Zony, Europa decyduje się na utworzenie kordonów wzdłuż strefy. Po lewej kordonu będą strzegły oddziały NATO, po prawej Pakt Ochrony Kordonu Prawego, czyli Niemcy, Polska i Rosja.
Mechanika - na wzór Mount & Blade. Tyle że w przypadku wchodzenia do miast w której będą się znajdowały bazy, gracz będzie pojawiał się na skraju miasta i będzie musiał sam dojść do bazy (przy okazji nie ginąc).
Urządzenia na które ma trafić - PC, Android, IOS
Platformy - Itch io potem może Steam (jak się uda ;) )

Co oferuję:
Przede wszystkim doświadczenie ale też ewentualny zarobek w przypadku wydania projektu.

Jaki jest system zarządzania zespołem?
Zadania są przydzielane na Discordzie, bo szybciej i zawsze można omówić. Projekt stoi na Git hostowanym przez GitLab. A model zarządzania na Git to uproszczony GitFlow (master który jest jako branch do finalnych wersji, dev który jest do fixów i mergowania z feature, feature który jest gałęzią przypisaną do danego zadania). Kompilacje finalne są przeprowadzane na wirtualnej maszynie znajdującej u mnie na komputerze (czyli po skończeniu wszystkich tasków idzie kompilacja na wszystkie urządzenia). Do komunikacji używamy Discorda.

Czego oczekuje:
Od programisty - umiejętności programowania w C# i używania Unity (nie musisz być jakimś masterem, nawet jak się dopiero uczysz to się nadasz)
Od grafika 3D/2D - umiejętności modelowania (Nie muszą mieć dużo poly bo gatunek tego nie wymaga :D ) Fajnie by było jakbyś umiał ustawić to wszytko w Unity :) .
Od dźwiękowca / muzyka - umiejętności tworzenia soundtracków, wyszukiwania dźwięków w necie.

Uwagi:
Potrzebne jest konto Discord. Programiści dodatkowo muszą mieć konto na GitLab.
Co jakiś czas będą konferencje do omówienia spraw projektu.
Mam zamysł zrobienia w czegoś w stylu dnia integracyjnego. Wbijamy na głosowy i np. gramy w jakąś grę razem, rozmawiamy itp.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 29, 2018, 13:40:20 wysłana przez ReenduX »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline maro

  • Użytkownik

  • +1
# Czerwiec 29, 2018, 09:38:30
Zastanawiam się czy takie oferty mają jeszcze rację bytu.

Wymagania, które wypisałeś:
   - umiejętności programowania w C#,
   - umiejętności używania Gita jak i narzędzi do niego,
   - język angielski,
   - chęć do pracy,
   - pomysłowość,
   - znajomość Clean Code.

Ktoś, kto spełnia takie wymagania, spokojnie dostanie pracę (nawet jako junior) za prawdziwe $$$ (a nie obietnice w stylu "ewentualny zarobek").
A co do oferowanego przez ciebie doświadczenia, firma w której pracowałem płaciła nawet praktykantom (studentom), którzy nie spełniali nawet połowy z powyższych wymagań.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 29, 2018, 09:44:11 wysłana przez maro »

Offline ReenduX

  • Użytkownik

# Czerwiec 29, 2018, 10:44:54
To może poprawie wymagania programisty. Bo faktycznie mało sprecyzowałem wymagania.
Odnośnie zasad Clean Code to w większości firm to będzie pierwsza rzecz jaką będzie trzeba się nauczyć. Nauka Clean Code to w praktyce 30min, bo w większości są to zasady nazywania klas, metod, zmiennych.
Odnośnie Gita to też napisałem na wyrost. Wystarczy aby umieć wykonać commit, push i create branch.
W sumie j. angielski mógłbym wywalić. Chodziło mi bardziej aby taka osoba pisała zmienne/klasy/metody bo angielsku niż bardziej umiała angielski w jakimśtam stopniu.

Poszła zmiana wymagań, mam nadzieje że ktoś się zgłosi.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 29, 2018, 10:53:47 wysłana przez ReenduX »

Offline matheavyk

  • Użytkownik
    • rabagames.com

# Lipiec 02, 2018, 01:51:27
@maro, jest jeszcze coś co odróżnia takie oferty od prawdziwej pracy - nie ma wymagania 8h dziennie, więc jeśli się lubi robić gry hobbystycznie w zespole, to spoko. Chyba, że jest takie wymaganie, ale to już pytanie do ReenduX :)