Teraz poszło, rzeczywiście mógł też być problem z timeoutem przy okienku firewalla.
Graficznie wygląda ciekawie. Zaraz na początku zgubiłem pochodnię i musiałem iść w ciemności. Miasto jest trochę zawiłe, ciężko się w nim ogarnąć, nie mówiąc już o wyjściu i naparzaniu wrogów. Sterowanie ma sens dopiero przy pierwszej walce, ale kamera za bardzo szarpie podczas atakowania. Ogólnie całkiem nieźle, ale chyba przydałyby się zmiany od strony przyjazności dla początkującego.
Czasem są takie głupie, małe błędy, które wszystko psują :) Dobrze, że działa. TAnima póki co nie jest zbyt przyjazna nowym użytkownikom. W przyszłości naprawi to dobry tutorial, wprowadzenie i hinty. Póki co jestem pod wrażeniem jak ktoś w ogóle dociera do miasta xD W mieście starałem się umieszczać tabliczki w kluczowych miejscach, które mówią o tym co jest po drugiej stronie korytarza. Dzięki za komentarz :)
Zagrałem w większość gier z paczki, wypisywałem sobie komentarze na bieżąco. O to one:
Boski:
-soundtrack męczy
-udźwiękowienie irytuje
-ah... AI się zbugowało i samochody jadą w siebie za moimi plecami cały czas trąbiąc. Stąd te odgłosy
-zaciąłem się na stacji benzynowej. Nie mogę z niej wyjechać
-na plus grafiki pasażerów i tekst, dają fajny klimat
-kiedy się pojawiają pasażerowie? Jak stanę na chwilę? Za pierwszym razem pojechałem na jakieś lotnisko i nie wiedziałem co mam robić bo nikt sie nie pokazywał
-toporne sterowanie, strasznie rzęzi ten mój wehikuł
-jak mam zresetować grę gdy mnie złapie policja? Da się inaczej niż przez menu?
-trochę dynamiki i będzie z tego fajna gra
BrunonDev
-na chrome strasznie tnie, przerzuciłem się na Edge'a
-generalnie spoko koncept. Świat mógłby ożywać też gdy się strzela
-czuć brak udźwiękowienia
-monotonna
Cremmy
-sprytna gra, ciekawe ai/mechanika
-wciągająca
-minimalistyczna
-wystawianie "budynków" jest troche męczące (klikanie na ikone i miejsce docelowe)
devmotyl
-Haha xD świetne!
-fajny kawałek leci w tle, ale zakładam, że zmęczy po jakimś czasie
-wąż jest strasznie powolny. Czasem gameplay jest ociężały i męczący
-na torze wyścigowym (?) czasem się zlewają przeszkody z drogą (skrzynie?)
-ten pomysł ze skakaniem o kilka poziomów w przód za punkty jest dość dziwny. Na początku się zgubiłem i nie wiedziałem czy idę tak jak twórca nakazał
-generalnie bardzo przyjemne
marszuka
-taki bardziej urozmaicony flappy bird. Poszło w dobrym kierunku
-jak dla mnie czułość kolizji jest niewybaczalna. Możnaby zwiększyć trochę tolerancję. Rozumiem, że ten typ gier ma być trudny, ale śmierć po muśnięciu jednym pikselem o ścianę irytuje, a nie bawi
-troche za wysoki skok
-ma potencjał
nowy
-przyjemne
-zbieram jakieś przedmioty, ale nie wiem co one robią. Mam ekwipunek?
-a, czerwone odnawiają hp. Żółte to pewnie złoto
-ściany zasłaniają mi widok. Czasem bardzo okrutnie
-walka lekko toporna
-klimatycznie
-czasem tnie na mojej dość dobrej maszynie (opcja high quality)
-bardzo klimatycznie
-oj ten sufit i ściany zasłaniające cały ekran są karygodne
-przewnicy mogliby szybciej ginąć. Są trochę upierdliwi. Czasem w nich nie trafiam choć powinienem
-press p to restart, ale nie działa
-sprawdzę potato mode
-oj bardzo potato
-dalej czasem przycina
-ataki dają bardzo fajny gamefeel. Tylko ta kolizja jest toporna. Przy zmianie kierunku myszki/klawiszy mógłby się zmieniać kierunek ataku przy kombosach
-fajne, ale poprawiłbym te rzeczy powyżej bo psują efekt
RhAnjiE i Seamonster131
-jak mam to uruchomić? To jest przygotowane pod linuxa?
Sarann
-na poczatku nie byłem pewny co jest ścianą, a co podłogą
-wszedłem na pianino xD
-nie wiem dlaczego ale czasem sterowanie się gubi. Ide strzałkami w lewo ale idę w prawo (?)
-ma coś z undertale
-sterowanie czasem zwyczajnie nie działa, poległem na 2. "walce". Zmiana kierunku ruchu nie łapie gdy robię to szybko, a tam akurat tego potrzebuję
-grafika nie powala, ale dałoby się to może jakoś sprytnie zrobić tanim kosztem (jak wspomniany wyżej undertale)
-jeśli chodzi o fabułę- ten wir dialogów, w który gracz jest wrzucony, jest trochę zbyt szybki
Avaj
-nie znam się na silnikach. Działa xD
-Bumpmapping? Ładnie :D
-odbicia, particle i cienie są
-trudno coś złego powiedzieć
-wygląda spoko :) ale nie masz za bardzo rywalizacji w tej kategorii, więc trudno cokolwiek więcej powiedzieć
I to tyle :) Bardzo przyjemnie. Jeszcze tylko czekam na info jak mam odpalić Falleswen bo to jedyna gra, której nie sprawdziłem (chyba, że coś pominąłem)