Autor Wątek: Warsztat Summer of Code 2018  (Przeczytany 9014 razy)

Offline FilipPlotnicki

  • Administrator

  • +1
# Lipiec 02, 2018, 20:37:06
Zaktualizowałem pierwszy post o szablon zgłoszenia. Co do projektów rozpoczętych, to tak. Kategoria o grach to w zasadzie to co zawsze było WSoC

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Patrulek

  • Użytkownik

  • +5
# Lipiec 02, 2018, 21:58:39
Skoro zmienił się regulamin i wchodzą w grę także gry, to zgłaszam udział:

Osoba: Patrulek
Kategoria: Dowolna gra
Nazwa projektu: Fastball
Link do projektu na warsztat.gd: https://warsztat.gd/projects/FastBall

Offline Avaj

  • Użytkownik

  • +5
# Lipiec 03, 2018, 00:32:21
Osoba: Avaj
Kategoria: Silnik graficzny
Nazwa projektu: Quill3D
Link do projektu na warsztat.gd: https://warsztat.gd/projects/quill3d

Offline beermaster

  • Użytkownik

  • +3
# Lipiec 04, 2018, 09:41:33
Zgłaszam ...

Osoba: Beermaster
Kategoria: Dowolna gra
Nazwa projektu: Isles: Restoration
Link do projektu na warsztat.gd: https://warsztat.gd/projects/Isles_Restoration

... gra na pewno nie będzie w pełni gotowa, ale chciałbym do października przedstawić już coś grywalnego.


Offline ByerN

  • Użytkownik

  • +4
# Lipiec 04, 2018, 11:34:09
O, można zgłaszać już rozpoczęte? To się dołączę :)
Projekt rozpoczęty 1 kwietnia. Choć nie ukrywam, że to może być trochę nie fair w stosunku do tych, którzy rozpoczynają teraz. Pisana na własnym silniku (w oparciu o framework Libgdx), ale nie zależy mi na siłowaniu się w tej kategorii :)

Osoba: ByerN
Kategoria: Dowolna gra
Nazwa projektu: TAnima
Link do projektu na warsztat.gd: https://warsztat.gd/projects/tanima

Liczę, że do października to już tam będzie coś fajnego :)

Offline bartekm

  • Użytkownik
    • Wordpress Blog

  • +3
# Lipiec 04, 2018, 11:35:13
Jak dla mnie mogłyby zostać dwie kategorie:
1. Gra na własnym silniku.
2. Gra na cudzym silniku.
I taki podział myślę, że byłby dobry.

Natomiast silnikolodzy powinni mieć osobne compo - trwające najlepiej cały rok. Co roku można by porównywać postępy i wyłaniać zwycięzcę. Napisanie od podstaw silnika w 3 miechy to dość karkołomne zadanie.

Offline ByerN

  • Użytkownik

  • +1
# Lipiec 04, 2018, 11:45:47
Mi tam nie przeszkadza, że jest osobny temat silników.

Problem z grami na własnym i gotowym silniku jest taki, że rywalizacja jest trochę nierówna (gotowy silnik wymaga znacznie mniej nakładu pracy).
Podział który @beem proponujesz to rozwiązuje, ale wtedy gry z tych dwóch kategorii nie mogą stanąć ze sobą w szranki. Zależy jak się patrzy kierując się oceną. Sprawdzamy nakład pracy? Czy grę (nie tylko oprawę graficzną ale też gameplay, fabułę, udźwiękowienie)?

Jakiś bardziej zaawansowany system oceniania typu dodatkowe punkty za własny silnik by to pewnie rozwiązał, ale nie wiem czy jest sens za bardzo komplikować :)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 04, 2018, 11:47:38 wysłana przez ByerN »

Offline Avaj

  • Użytkownik

  • +3
# Lipiec 04, 2018, 12:33:19
Jak dla mnie mogłyby zostać dwie kategorie:
1. Gra na własnym silniku.
2. Gra na cudzym silniku.
I taki podział myślę, że byłby dobry.

Natomiast silnikolodzy powinni mieć osobne compo - trwające najlepiej cały rok. Co roku można by porównywać postępy i wyłaniać zwycięzcę. Napisanie od podstaw silnika w 3 miechy to dość karkołomne zadanie.
Zależy jak definiujesz silnik, przecież nikt nie oczekuje, że za trzy miesiące będziesz miał klona Unity3D. Jak narysujesz teren i po nim chodzące owieczki to też już jest silnik.

A takie rozbijanie to niepotrzebne kombinacje. Liczy się fajna zabawa. Ja tam startuję bo chcę mieć dodatkowego kopa, żeby robić postęp zamiast się obijać :)

Offline garen_eye

  • Użytkownik

  • +4
# Lipiec 04, 2018, 13:26:01
Czytacie mi w myślach z tym WSoC'kiem :D

Osoba: Garen_eye
Kategoria: Silnik graficzny
Nazwa projektu: PannoireEngine
Link do projektu na warsztat.gd: https://warsztat.gd/projects/pannoire_engine

Offline FilipPlotnicki

  • Administrator

# Lipiec 04, 2018, 22:05:53
Poszła aktualizacja zgłoszeń.
Mamy już 3 gry i dwa silniki :)

Przypominam o możliwości tworzenia dev logów z progressu w tym dziale no i o naszym slaku, na którym można też utworzyć kanał projektu lub po prostu pogadać na mównicy (dołącz tutaj: https://bit.ly/2Ga12CB)

Offline Shelim

  • Użytkownik
    • Homepage

  • +4
# Lipiec 06, 2018, 10:08:58
Osoba: Shelim
Kategoria: Silnik graficzny
Nazwa projektu: Pixie Engine
Wątek na forum: http://forum.warsztat.gd/index.php/topic,31401.0.html

Mam dzięki temu motywację żeby dociągnąć go do używalnego stanu do końca wakacji :D
« Ostatnia zmiana: Lipiec 06, 2018, 10:36:46 wysłana przez Shelim »

Offline bartekm

  • Użytkownik
    • Wordpress Blog

  • +4
# Lipiec 06, 2018, 13:30:19
Więc i ja się przyłączę. Myślę, że przez 3 miechy uda się coś wyczarować.

Osoba: bartekm
Kategoria: gra na własnym silniku
Nazwa projektu: Cave Master
Link do projektu na warsztat.gd: https://warsztat.gd/projects/CaveMaster
« Ostatnia zmiana: Lipiec 06, 2018, 15:52:22 wysłana przez beem »

Offline Kamilosxp

  • Użytkownik

  • +4
# Lipiec 09, 2018, 19:27:44
Osoba: kamilosxp
Kategoria: Dowolna gra
Nazwa projektu: Unknown_Game
Link do projektu na warsztat.gd: https://warsztat.gd/projects/Unknown_Game

Offline nowy

  • Użytkownik

  • +4
# Lipiec 09, 2018, 21:54:24
Osoba: nowy
Kategoria: Dowolna gra
Nazwa projektu: Viconia
Link do projektu na warsztat.gd: http://forum.warsztat.gd/index.php/topic,31403.0.html

Offline szczypiorofix

  • Użytkownik

  • +3
# Lipiec 11, 2018, 16:37:20
A co tam, zgłaszam się i ja. Zobaczymy czy coś wyjdzie.
Prace rozpocząłem kilka dni od ogłoszenia WSoC 2018, a tak na poważnie - dopiero od kilku dni.

Osoba: szczypiorofix
Kategoria: Dowolna gra
Nazwa projektu: For Gold and Sweetrolls
Link do projektu na warsztat.gd: https://warsztat.gd/projects/For_Gold_and_Sweetrolls
Link do repo: https://github.com/szczypiorofix/for-gold-and-sweetrolls
« Ostatnia zmiana: Lipiec 11, 2018, 16:55:26 wysłana przez szczypiorofix »