Autor Wątek: [PC][iOS][Android][Linux][macOS][Web] Pixfight  (Przeczytany 1581 razy)

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Maj 06, 2018, 15:30:32
Crossplatformowa strategia turowa w pixelarcie https://github.com/inFullMobile/pixfight

Akutalnie wspierane platformy:

[PC][iOS][Android][Linux][macOS][Web]

Mozna w zakładce release sciagnac wszystkie buildy oprócz iOSa (bo niestety trzeba sobie samemu zbudowac) albo zagrac w prototyp HTML5 tutaj: http://noxytrux.github.io/

Wszystkie komentarze mile widziane :)

Kolejne etapy zakladaja drobne poprawki, dodanie undo ruchu i multiplayer

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Mergul

  • Użytkownik

# Maj 06, 2018, 21:00:46
Może troche nie w temacie... Ale fajnie wygląda tytuł na stronie głównej warsztatu " [PC][iOS][Android][Linux][macOS]" :D

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Maj 06, 2018, 23:56:57
Co poradzę ze nawet na czeskie pralki mam support ¯\_(ツ)_/¯

Offline misztal

  • Użytkownik

# Maj 07, 2018, 13:57:58
Odnośnie gry fajna, miałem ochotę zagrać ale nie rozumiem jak się w to gra.

Offline laggyluk

  • Użytkownik
    • http://laggyluk.com

  • +1
# Maj 07, 2018, 17:06:33
Ja trochę rozumiem aczkolwiek jest parę interfejsowych niedogodności.
Np panel budowy powinien się zamykać po kliknięciu poza oknem.
Miasta (?) w których można budować za mało różnią się od tych w których nie można.
Zasięg ruchu jednostek nie jest zróżnicowany między poszczególnymi rodzajami, a przynajmniej nie zauważyłem.
Jednostki "jadą" do celu po polach które są niedostępne przy klikaniu myszą.

Offline Mergul

  • Użytkownik

# Maj 08, 2018, 11:56:18
Przeciwnicy padli pod moim naporem :D

Zasieg ruchu jednostek różni się nieznacznie, a mianowicie artyleria ma zasięg o pole mniejszy niż inne jednoski .

Grałem w wersję HTML5 i parę rzeczy nie działa jak powinno (przynajmniej na Chromium).
- Jak miasto w którym chcemy kupić jednostkę znajduje się tam gdzie pojawia się okienko menu to kupuje się automatycznie jednostka nad którą znajduje się myszka po wybraniu miasta.
- Zaznaczanie nie działa poprawnie, czasami trzeba kliknąć pod polem, czasami nad polem, a czasami gdzieś poza polem.
- Przydałoby sie jakoś onzaczyć pole nad którym znajduje się aktualnie myszka.

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Maj 09, 2018, 09:30:43
Odnośnie gry fajna, miałem ochotę zagrać ale nie rozumiem jak się w to gra.

Na stronie głównej projektu w readme masz ładnie opisane (po angielsku) zasady gry.

Np panel budowy powinien się zamykać po kliknięciu poza oknem.

Ciekawa uwaga, postaram sie dodać w next release.

Miasta (?) w których można budować za mało różnią się od tych w których nie można.

Co masz na myśli ? Różnią się kolorem juz bardziej się ich nie da rozroznić :D szare - niczyje, kolorowe - twoje albo wroga

Zasięg ruchu jednostek nie jest zróżnicowany między poszczególnymi rodzajami, a przynajmniej nie zauważyłem.

Tak to racja balans to jeszcze nie moje priority :)

Jednostki "jadą" do celu po polach które są niedostępne przy klikaniu myszą.

Jaka wersja ? W HTML5 to jest taki bug spowodowany tym ze przegladarki nie wspieraja wielowatkowosci (a przynajmniej narazie) i musialem jakos objesc fakt ze kod musi sie wykonywac sekwencyjnie. No chyba ze to wersja desktopowa to chetnie przyjme video zeby zreprodukowac.

- Przydałoby sie jakoś onzaczyć pole nad którym znajduje się aktualnie myszka.

Will do :)

- Jak miasto w którym chcemy kupić jednostkę znajduje się tam gdzie pojawia się okienko menu to kupuje się automatycznie jednostka nad którą znajduje się myszka po wybraniu miasta.

Nice catch! :) naprawię w next release

- Zaznaczanie nie działa poprawnie, czasami trzeba kliknąć pod polem, czasami nad polem, a czasami gdzieś poza polem.

Tak zauwazylem ze na przegladarkach to strasznie dziwnie dziala z jakims oporem. Trzeba pamietac ze to jest kompilowane zew kompilatorem i on jeszcze nie jest w pełni ukonczony w sensie to smiga na glfw a oni maja swoj port w JS zeby to wogole odpalac dlatego podkreslam ze to jest build exprerymentalny bo nie wszystko tu dziala jak powinno niestety i sam nie do konca jestem w stanie na to cos poradzic

Offline laggyluk

  • Użytkownik
    • http://laggyluk.com

# Maj 09, 2018, 11:32:31
Co masz na myśli ? Różnią się kolorem juz bardziej się ich nie da rozroznić :D szare - niczyje, kolorowe - twoje albo wroga
Ok, widocznie ta kolorowa różnica jest dla mnie za mała :P

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Maj 09, 2018, 23:36:15
Kolejny udpate https://github.com/inFullMobile/pixfight/releases/tag/v0.4 naprawia parę błedów i dodaje undo w grze (mozna ostatnie 3 ruchy cofnąć) skonczenie tury kasuje undo.

Update takze w wersji HTML5 http://noxytrux.github.io/

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

  • +1
# Lipiec 07, 2018, 15:27:25
Pixfight ukonczony! :)

https://github.com/inFullMobile/pixfight

Wersja 1.0 wspiera multiplayer i poprawia balans.