Autor Wątek: Unity3D dla IOS  (Przeczytany 1158 razy)

Offline kubera

  • Użytkownik
    • Prywatna strona

# Kwiecień 09, 2018, 08:28:42
Czołem.

Mam pytanie, może ktoś mi odpowiedzieć? Czy to prawda, że żeby aplikację w Unity skompilować na IOS, trzeba posiadać płatną licencję dla XCode?
Zależy mi na przygotowaniu aplikacji bez umieszczania jej w sklepie na razie, ale Unity chyba generuje kod źródłowy.

Z pozdrowieniami

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline ekhart

  • Użytkownik
    • ekhart.pl

  • +1
# Kwiecień 09, 2018, 13:56:17
XCode jest free, więc za free zbudujesz. Żeby go ściągnąć i zainstalować musisz mieć jedynie konto tj. Apple ID, rejestracja darmowa. 
Zapłacić musiałbyś za umieszczenie gry w Apple Store (99$ za rok)
Wystarczy looknąć intro zresztą
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 09, 2018, 13:58:42 wysłana przez ekhart »

Offline laggyluk

  • Użytkownik
    • http://laggyluk.com

  • +1
# Kwiecień 09, 2018, 15:27:39
Ostatnim razem jak to robiłem (z 2 lata temu) to jeszcze urządzenie z iosem musiało być podłączone do maca bo inaczej build wychodził trefny.

Offline kubera

  • Użytkownik
    • Prywatna strona

# Kwiecień 09, 2018, 16:22:02
Dzięki serdeczne.

Offline Guzik

  • Użytkownik
    • Insalgo | Aplikacje mobilne, WWW, Elektronika

  • +1
# Kwiecień 09, 2018, 19:47:08
Tak jak ekhart napisał, wymagany jest Xcode -> co raczej implikuje konieczność posiadania maca (nie liczę hackintoshy).

Offline laggyluk

  • Użytkownik
    • http://laggyluk.com

  • +1
# Kwiecień 09, 2018, 21:51:00
Tak jak ekhart napisał, wymagany jest Xcode -> co raczej implikuje konieczność posiadania maca (nie liczę hackintoshy).
Da się też na VM

Offline kubera

  • Użytkownik
    • Prywatna strona

# Kwiecień 09, 2018, 22:46:29
Da się też na VM
To chyba najlepsze rozwiązanie dla mnie.

Dziękuję

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Maj 06, 2018, 00:33:28
Do uzytku domowego wystarczy VM, mozna tez na macu. Ogolnie to jest tak ze jak juz chcesz na appstore to wlasnie te 99$ rocznie. Za free mozesz tylko zbudowac na swoj Telefon/iPada wiec nawet jak wyplujesz builda to nie mozesz go nikomu poslac do przetestowania. Tzn mozesz ale musisz zrobic build niepodpisany i w tedy on sobie sam podpisze i zainstaluje.

Offline kuba648

  • Użytkownik

# Maj 06, 2018, 09:20:15
Polecam Unity Cloud Build nie musisz mieć żadnego maca. Wszystko dzieje się w chmurze, tylko z tego co mi się wydaje to Unity zmieniło politykę i teraz chyba trzeba mieć subskrypcje aby móc to zrobić