Autor Wątek: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like  (Przeczytany 3867 razy)

Offline ByerN

  • Użytkownik

# Kwiecień 15, 2018, 18:07:43
https://www.youtube.com/watch?v=zZpcU7lNyRs

Update:
-wydzielenie serwera i klienta. Już da się grać przez sieć

Za jakiś czas wrzucę serwer na jakiś hosting i udostępnie klienta do testów. Póki co chcę skomponować jakąś przyjemną treść na demo :)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline ByerN

  • Użytkownik

# Kwiecień 17, 2018, 21:52:46
https://www.youtube.com/watch?v=m1ayZuCdfOs

Update:
-odblokowywanie drzwi przełącznikiem
-fale przeciwników + pokój zamknięty aż końca wszystkich fal
-łamigłówka (0:45)
-mechanizm warunkujący pojawianie się przeszkód (pojawiają się np dopiero po uruchomieniu czegoś- tutaj po wciśnięciu aktywatora drzwi gdy wracamy na początek planszy, napotykamy bossa, którego wcześniej nie było)

Offline ByerN

  • Użytkownik

# Kwiecień 18, 2018, 20:43:00
https://www.youtube.com/watch?v=Ikh-4BxH16s

Update:
-Instancjonowanie lochów

By unikać przepełnienia lochów przez graczy, przejście z miasta jest zrobione w formie powierzchni, na której staje drużyna chcąca rozpocząć przygodę. Raz na jakiś czas zostaje uruchomiona akcja teleportacji graczy stojących w tym miejscu. Jeśli są tam gracze, to jest tworzona dla nich osobna instancja lochu i zostają tam przeniesieni. Dostęp do nowopowstałej instancji zostaje zamknięty dla innych graczy. Po przejściu całego lochu trafiają do kolejnego miasta.

Offline ByerN

  • Użytkownik

# Kwiecień 19, 2018, 17:29:20

Offline ByerN

  • Użytkownik

# Kwiecień 21, 2018, 02:28:18


Zaczynam pracę nad "marketingiem".
Możecie mnie znaleźć na:
https://www.facebook.com/byerndev
https://twitter.com/byerndev
http://www.indiedb.com/games/tanima

Myślę, że to pochłonie pare dni na starcie i wieki na szlifowaniu :)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 21, 2018, 12:41:59 wysłana przez ByerN »

Offline ByerN

  • Użytkownik

# Kwiecień 23, 2018, 20:51:07


Full Video:
https://www.youtube.com/watch?v=ZocFkwFska0

Ciekawa historia:
Gdy zacząłem tworzyć miasto do swojej gry, zastanowiłem się jak rozwiązać problem zaśmiecania powierzchni przez dropowane przedmioty przez graczy.

Pierwsze co mi przyszło do głowy do usuwanie starych przedmiotów "automagicznie" przez system, ale wydało mi się to mało ciekawe.

Wtedy wpadłem na pomysł stworzenia NPC- złomiarza, który tropi śmieci porzucone przez innych graczy i je zbiera.

Ale wtedy pomyślałem, że gracze będą specjalnie śmiecić by patrzeć jak ktoś za nich sprząta... Taka ludzka natura.

No to zrobiłem specjalny pokój- spalarnię, w którym można przetopić przedmioty na surowce (mała, procentowa szansa na pozyskanie czegokolwiek zależna od przetapianego przedmiotu). Złomiarze zanoszą rzeczy do spalarni i sami je przatapiają (gdy mają wystarczającą liczbę przedmiotów w ekwipunku). Mam nadzieję, że to zmotywuje graczy do dbania o zieleń :D

Offline ByerN

  • Użytkownik

# Kwiecień 27, 2018, 14:42:17

Offline ByerN

  • Użytkownik

# Kwiecień 28, 2018, 12:47:35
Dodałem poziomy broni i zmieniłem trochę wygląd. Teraz lepiej widać co postać trzyma w dłoni :)









Krótki przykład jak tworzę grafikę:
https://www.youtube.com/watch?v=E9mKQ3KnM5I

Offline ByerN

  • Użytkownik

# Kwiecień 28, 2018, 18:12:40
Dodałem losowych NPC i nagrałem przy okazji filmik, w którym opowiadam o designie gry i o tym jak tworzę grafikę. Jeśli ktoś jest zainteresowany to link poniżej :)
https://www.youtube.com/watch?v=e032oIRPiDI

Offline ByerN

  • Użytkownik

# Kwiecień 30, 2018, 18:52:36
Przykładowy dungeon i kilka dodatkowych featerów:

https://www.youtube.com/watch?v=u61oaqErKF8

Offline ByerN

  • Użytkownik

# Maj 02, 2018, 02:23:48

Offline ByerN

  • Użytkownik


Offline ByerN

  • Użytkownik


Offline ByerN

  • Użytkownik

  • +1
# Maj 06, 2018, 01:58:02
Przez ostatnie dwa dni pracowałem nad algorytmem do generowania lochów. Zastanawiałem się nad tym jak stworzyć odpowiednią abstrakcję. Wybrałem emocje, które chcę wywołać w graczu jako twórca oraz cele, które chce by osiągnął.

Polska wersja:
https://www.youtube.com/watch?v=Cm4UfwOaHyY

Dłuższa wersja po angielsku z gameplayem:

https://www.youtube.com/watch?v=yHP32vd9DPE

Co sądzicie? :)


Offline Szaruga

  • Użytkownik

# Maj 06, 2018, 15:53:51
Podziwiam twoją wydajność :)
Ja wszystko robię strasznie powoli.

Twoja gra wygląda bardzo fajnie, ale jak napisałem wcześniej - zręcznościowe walki w 2D to nie moja bajka.