Autor Wątek: Vulkan przykład z "Learning Vulkan" nie linkuje się  (Przeczytany 679 razy)

Offline lukaszsa

  • Użytkownik

# Marzec 23, 2018, 08:32:48
Wiem czym jest "error LNK2019: unresolved external symbol" po sprawdzałem wszystkie katalogi oraz libki które powinny być ustawione w linkerze i dalej nie rozumiem o co chodzi linkerowi. Przecież wszystko jest.
Czy ktoś już robił coś w Vulkanie i spotkał sie z tym problemem? Prośba o pomoc.



2>SPIRVd.lib(GlslangToSpv.obj) : error LNK2019: unresolved external symbol "public: __cdecl spvtools::Optimizer::PassToken::~PassToken(void)" (??1PassToken@Optimizer@spvtools@@QEAA@XZ) referenced in function "void __cdecl glslang::GlslangToSpv(class glslang::TIntermediate const &,class std::vector<unsigned int,class std::allocator<unsigned int> > &,class spv::SpvBuildLogger *,struct glslang::SpvOptions *)" (?GlslangToSpv@glslang@@YAXAEBVTIntermediate@1@AEAV?$vector@IV?$allocator@I@std@@@std@@PEAVSpvBuildLogger@spv@@PEAUSpvOptions@1@@Z)
2>SPIRVd.lib(GlslangToSpv.obj) : error LNK2019: unresolved external symbol "public: __cdecl spvtools::Optimizer::Optimizer(enum spv_target_env)"
...
...
wiele podobnych linii...
...
...
2>SPIRVd.lib(GlslangToSpv.obj) : error LNK2001: unresolved external symbol "private: static class std::function<void __cdecl(class std::basic_string<char,struct std::char_traits<char>,class std::allocator<char> > const &)> spv::spirvbin_t::errorHandler" (?errorHandler@spirvbin_t@spv@@0V?$function@$$A6AXAEBV?$basic_string@DU?$char_traits@D@std@@V?$allocator@D@2@@std@@@Z@std@@A)
2>D:\workspaces\cpp\visualstudio\VulkanProject\ShadersWithSPIRV\binaries\ShadersWithSPIRV.exe : fatal error LNK1120: 20 unresolved externals

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline lukaszsa

  • Użytkownik

# Kwiecień 19, 2018, 08:58:08
Odpowiedź jest prosta:

Źle wskazane ścieżki do shaderów.

Jak bardzo by się komuś nie wydawało że to nie ścieżki i ustawienia do linkera to jednak musi być to:)