Autor Wątek: Terrain - OpenGL i bullet - strategia  (Przeczytany 645 razy)

Offline Montjet

  • Użytkownik

# Marzec 12, 2018, 16:24:07
Cześć,
Do tej pory teren tworzyłem poprzez zdefiniowanie statycznej siatki, którą potem teselowałem w shaderach. Wartość wysokości była pobierana również w shaderze. Niestety teraz pojawił się mały (a raczej duży) problem.
Potrzebuję dodać teren jako collider w bibliotece Bullet.
Modele postaci posiadają kości, które w chwili śmierci stają się bezwładną kukiełką - rigid body, dlatego też musi być jakieś oddziaływanie z geometrię terenu.

Jakieś rady jak to obejść? Czy powinienem ładować, aktualizować całą siatkę (wraz z wartościami wysokośći) po stronie klienta (CPU)?
A może dalej wykonywać te same czynności jak do te pory, a do Bullet'a przesyłać siatkę terenu z maksymalnym poziomem szczegółowości?
Jakieś inne porady?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Kwiecień 06, 2018, 14:07:18
Bullet raczej będzie miał maksymalny poziom szczegółowości - tj. heightmapę terenu (nie używałem Bulleta, ale pewnie można stworzyć heightfield collider czy jakoś tak). A jak to wyrenderujesz, to już co innego.