Autor Wątek: Unreal Engine - jak dodać funkcję c++ jako event  (Przeczytany 577 razy)

Offline Montjet

  • Użytkownik

# Luty 23, 2018, 14:42:25
Cześć,
jestem początkujący w unreal engine i potrzebuje pomocy.

mam widget opisujący graficzne menu.

AMyGameModeBase jest napisane w C++.
I teraz chcę by zawartość tekstu (w widget) po wywołaniu funkcji
char* Test();

znajdująca się wewnątrz klasy AMyGameModeBase zmienił się.
Myślałem żeby zrobić tą funkcję jako event ale jak to zrobić?

kod AMyGameMode:
void AMyGameModeBase::BeginPlay()
{
    if (hudClass != nullptr)
    {
        currentWidget = CreateWidget<UUserWidget>(GetWorld(), hudClass);
        if (currentWidget != nullptr)
        {
            currentWidget->AddToViewport();
        }
    }
}

char* AMyGameModeBase::Test()
{
    return "napis zmieniony";
}

Plik .h
class BLINDPROJECT_API AMyGameModeBase : public AGameModeBase
{
    GENERATED_BODY()

    virtual void BeginPlay() override;

protected:
    UPROPERTY(EditDefaultsOnly, BlueprintReadWrite, Category = "Test", Meta = (BlueprintProtected = "true"))
        TSubclassOf <class UUserWidget> hudClass;

    UPROPERTY()
        class UUserWidget* currentWidget;

public:
    AMyGameModeBase();

    char* Test();

};

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych