Cześć,
jestem początkujący w unreal engine i potrzebuje pomocy.
mam widget opisujący graficzne menu.
AMyGameModeBase jest napisane w C++.
I teraz chcę by zawartość tekstu (w widget) po wywołaniu funkcji
char* Test();
znajdująca się wewnątrz klasy AMyGameModeBase zmienił się.
Myślałem żeby zrobić tą funkcję jako event ale jak to zrobić?
kod AMyGameMode:
void AMyGameModeBase::BeginPlay()
{
if (hudClass != nullptr)
{
currentWidget = CreateWidget<UUserWidget>(GetWorld(), hudClass);
if (currentWidget != nullptr)
{
currentWidget->AddToViewport();
}
}
}
char* AMyGameModeBase::Test()
{
return "napis zmieniony";
}
Plik .h
class BLINDPROJECT_API AMyGameModeBase : public AGameModeBase
{
GENERATED_BODY()
virtual void BeginPlay() override;
protected:
UPROPERTY(EditDefaultsOnly, BlueprintReadWrite, Category = "Test", Meta = (BlueprintProtected = "true"))
TSubclassOf <class UUserWidget> hudClass;
UPROPERTY()
class UUserWidget* currentWidget;
public:
AMyGameModeBase();
char* Test();
};