Autor Wątek: OpenMesh - wyciąganie indeksów  (Przeczytany 418 razy)

Offline Montjet

  • Użytkownik

# Luty 22, 2018, 11:44:55
Cześć,
jak z OpenMesh z obiektu typu:
typedef OpenMesh::TriMesh_ArrayKernelT<>  MyMesh;

wyciągnąć indeksy aby przekazać je dalej do przetwarzania np. przez OpenGL?
Jak iterować po indeksach?

Z wierzchołkami nie miałem problemu (iteracja po wierzchołkach face'a):
for (auto f_it = mesh.faces_begin(); f_it != mesh.faces_end(); ++f_it)
    {
        auto fvIt = mesh.cfv_iter(*f_it);
        std::cout << mesh.point(*fvIt) << " : ";
        ++fvIt;
        std::cout << mesh.point(*fvIt) << " : ";
        ++fvIt;
        std::cout << mesh.point(*fvIt) << std::endl;
    }

i mogę je pobrać po prostu używając mesh.vertices().

???

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych