Autor Wątek: [PC] PUZZLE-PRO!  (Przeczytany 1551 razy)

Offline Boski

  • Użytkownik

  • +1
# Luty 11, 2018, 21:25:32
Cześć!

Chciałbym Wam przedstawić PUZZLE-PRO!
Gra, w której układa się puzzle :)) Możemy je przesuwać, obracać, korzystać z opcji podglądu, a nawet dodać własny obrazek! Przyjemny zabijacz czasu - dla dużych i małych.

Gra jest już w końcowej fazie produkcji, będzie jedynie jeszcze kilka poprawek. Z błędów mi znanych:
- połączone elementy obracają się źle względem środka
- połączone elementy mogą wyjeżdżać poza ramke

Prototypowanie rozgrywki trwało bardzo krótko, ale samo szlifowanie i bugfixing (zależy nam, aby gra była jak najbardziej pozbawiona błędów) już kilka razy dłużej.

trailer: https://vimeo.com/255270937
gra na gamejolt: https://howdeeryou.gamejolt.io/Puzzlepro

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline lao

  • Użytkownik

# Luty 12, 2018, 13:42:11
Wydaje mi się że lepsza by była jako gra przeglądarkowa

Offline Boski

  • Użytkownik

# Luty 13, 2018, 13:00:02
Racja! Wersja web wrzucona (będzie tam jeszcze kilka poprawek, aktualnie ładowanie gry może troszku długo trwać). Trwają prace nad androidem.

Offline Boski

  • Użytkownik

# Luty 14, 2018, 16:35:07
Jeśli macie jakieś sugestie i urozmaicenia dotyczące mechaniki, jestem bardzo otwarty. Myślę o podpowiedziach (wskazanie pary puzzli) za dodanie do czasu jakiejś zawyżonej wartości, oraz specjalnych kategoriach (puzzle magnetyczne? zmieniające barwę?).

Offline YanGez93

  • Użytkownik

# Marzec 15, 2018, 13:20:52
Dobrze że wrzuciłeś grę w wersji web :) Widać że zrobiona jest na silniku Unity Engine. Nic tylko dobrze wypromować tą grę, może zrobić wersję na Facebooku? Gra jest bardziej zrobiona dla dzieci więc myślę że tam mogą się znaleźć gracze. Może masz jakiś pomysł na multiplayer? Np. ranking w jak najszybszym ułożeniu puzzli :)

Offline Boski

  • Użytkownik

# Marzec 19, 2018, 14:34:38
Hej i dzięki! Tak, myślałem nad leaderboardsami. Myślę też nad trybem 2 graczy na jednym pc, naprzemian na czas, chociaż jeszcze nie jestem przekonany, i jeszcze kilkoma urozmaiceniami. Pomału klecimy już kolejny projekt, więc te zmiany będą w update 1.0, jak idea 'dorośnie' i zostanie zaimplementowana.