Autor Wątek: Sprawdzenie Kolizji AABB.  (Przeczytany 562 razy)

Offline Sebastian970

  • Użytkownik

# Luty 05, 2018, 00:31:48
Witam może nie koniecznie pasuje to tylko do działu C++, ale nie wiedziałem gdzie zapytać.

Mam problem z kolizją AABB gdyż nie mogę wpaść na pomysł jak wykryć z której strony zaszła kolizja.
Potrzebuje tego rozwiązania ze związku na to z której strony statek(gracz) ma doznać uszkodzenia.
Za pewne problem jest prosty do rozwiązania lecz ja nie mam zielonego pojęcia jak to rozwiązać w najbardziej optymalny sposób.

Za pomoc dziękuje.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline pshemke

  • Użytkownik

# Luty 05, 2018, 11:04:20
wykryj kolizje a potem jesli  A.y jest < B.y to A udezylo w gore B itd.

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Luty 07, 2018, 01:03:17
Oblicz wektor między współrzędnymi obiektu uderzanego i uderzającego i dostaniesz kierunek z którego nastąpiła kolizja