Autor Wątek: [NIEAKTUALNE] Grafik 3d, dźwiękowiec  (Przeczytany 1013 razy)

Offline Tomasso

  • Użytkownik

# Styczeń 21, 2018, 23:13:31
Poszukuję grafika, który wykonałby dla mnie w low-poly modele samochodów(ok. 35 szt, w tym sportowe, osobowe, ciężarowe, pogotowie, policja itp.) oraz garść innych modeli, tj latarnia uliczna, śmietnik, hydrant, skrzynka pocztowa itp. infrastruktura miejska poza samymi budynkami(te mam). Format OBJ, pojedyncza tekstura na pojedynczy obiekt, najlepiej nie przekraczające 256x256 px. Wszystkie pojazdy(oprócz specjalnych typu straż pożarna) w kolorze białym(gra sama naniesie odpowiedni kolor).

Poszukuję również dźwiękowca, chodzi głównie o zapętlone dźwięki silników(benzynka, diesel, sportowe itp.), plus "okrzyki" przechodniów.

Gra jest w konwencji GTA1/GTA2. Osoba współpracująca na pewno dostanie wpis w creditsach i do portfolio, pieniądze jak najbardziej do dogadania się.

Proszę o kontakt tu lub na email stosur5@wp.pl
« Ostatnia zmiana: Styczeń 31, 2018, 22:39:25 wysłana przez Tomasso »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • FotoGry

# Styczeń 22, 2018, 21:50:47
Ulice: https://assetstore.unity.com/packages/3d/environments/urban/low-poly-street-pack-67475

Dźwięki samochodów: https://assetstore.unity.com/packages/tools/audio/realistic-engine-sounds-plus-92742

Modele samochodów: https://assetstore.unity.com/publishers/12955

I to wszystko wyjdzie Ci taniej, niż zatrudnienie grafika i dźwiękowca.

A dźwiękowiec, żeby wyprodukować Ci te wszystkie dźwięki potrzebowałby dostępu do różnych samochodów.

Obecnie rozwijany jest konkurencyjny projekt: https://www.facebook.com/heavycrimegame/
Jest sens konkurować, tylko jeśli zrobisz coś lepszego...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 22, 2018, 22:00:57 wysłana przez JasonVoorhees »

Offline Tomasso

  • Użytkownik

# Styczeń 23, 2018, 01:44:24
Dzięki za odpowiedź. Co do dźwięków masz rację, możliwe że skorzystam ze źródła które podałeś; podobna kwestia z obiektami miejskimi.

Co do samochodów zaś, to bardzo mi zależy, aby rozlokwanie tekstur wyglądało mniej więcej tak:

Ponieważ pojazdy dzielone są tak:

na poszczególne 8 stref, na które nakładane są tekstury zniszczeń. Idę o zakład, że w assetach znajdę modele gdzie występuje np. tylko 1 bok nakładany na oba itp., ale poszukam. Oferta dla grafika pojazdów ciągle aktualna.

Offline Tomasso

  • Użytkownik

# Styczeń 23, 2018, 02:37:17
Co do Heavy Crime, to mój projekt jest przede wszystkim inny. Opiera się przede wszystkim na przejrzystości i odpowiednio arcade'owej mechanice; w heavy crime nie widziałem screenów czy filmów z jazdy autem, u mnie system jazdy, uszkodzeń itp. jest już gotowy. Ponadto, mój projekt jest MMO, możliwe że nawet do 100 osób jednocześnie na serwerze, i zawiera jeszcze jedną "tajną" mechanikę, na której cała gra polega, o której trochę za wcześnie żebym mógł coś napisać(bo mi pomysł podkradną).

Offline misztal

  • Użytkownik

# Styczeń 28, 2018, 14:57:32
Żeby zrobić dobre auta trzeba mieć duże umiejętności modelowania takich obiektów i dużo czasu. Szybciej rozłożysz sobie sam te uv mapy na nowo w tych autach lub spróbuj dać jako naklejki zarysowania. Jest to bardziej realny finał twoich zmagań od tego że ktoś wyśle ci to za free bo masz super tajne pomysły.