Nie będzie to nic ambitnego - Asset Flipper, ale nie taki, który składa się z losowych, najtańszych modeli kupionych w osiedlowym sklepiku z assetami i mapki wprost z tutoriala do Unity, tylko po to by naciągać Valve na karty. Nic w tym stylu. To będzie prosta gra 'fizyczna' w której wystrzeliwuje się mniej lub bardziej losowe modele (assets) tak by zrobiły w powietrzu fikołek (flip) i wylądowały w wyznaczony miejscu. Do strzelania posłuży wielka płetwa wprost z flippera (na Kaszubach zdaje się mówią na to 'wiosła', w Krakowie 'łapki', a jeden z moich kolegów używa określenia 'nietoperze' bo niby po angielsku mówi się na to 'flipper bats'...) oczywiście zasilana parą i być może nawet z zieloną lampką - zobaczymy co wyjdzie.
Efekt pracy pierwszego dnia:
reskin gui (samo gui podkradłem z innego swojego projektu, ale wygląd przycisków, ramek i widgetów):

elementy do flipera:

Efekt pracy dnia #2:
--nie stwierdzono--
Efekt pracy dnia #3:
Proof of concept flippera, animacji, shaderów, eksportu:
Filmik:
https://youtu.be/UuQ4IayL2UE