Autor Wątek: [OpenGL] Falująca bryła 3D  (Przeczytany 656 razy)

Offline slowbro

  • Użytkownik

# Sierpień 27, 2017, 13:38:39
Cześć

W wielu intrach demoscenowych można zobaczyć efekt falującej przestrzennej bryły jak na widocznym załączonym zrzucie ekranu. Jak taki efekt można uzyskać? Jest to wyświetlana kula ze zmienianymi wartościami jakiś atrybutów? Jest to metaball? Czego szukać na sieci, jakich tagów?

Pozdrawiam

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Karol

  • Użytkownik

  • +1
# Sierpień 27, 2017, 13:56:46
Wydaje mi się, że to jakiś displacement map tylko bez predefiniowanej tekstury, a generowane pewnie pomocą jakiegoś wzorku.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 27, 2017, 13:59:11 wysłana przez Karol »

Offline slowbro

  • Użytkownik

# Sierpień 27, 2017, 17:14:46
Jaki to może być wzorek?

Offline Karol

  • Użytkownik


Offline slowbro

  • Użytkownik

# Sierpień 27, 2017, 19:30:02
A wzorek na bryłę 3D?

Offline Karol

  • Użytkownik

  • +2
# Sierpień 27, 2017, 23:34:41
A wzorek na bryłę 3D?
No dajże spokój... żartujesz? Tam masz wszystko - ładny opis i cały kod z linkiem do gitschaba. Do czego mam Ci podać wzorek? Jak sferę zrobić w 3D czy może na szum perlina? Tutaj musisz sam sobie dobrać wzorek i współczynniki, eksperymentalnie tak jak Ci się spodoba.