Autor Wątek: Gynvael's Summer GameDev Challenge 2017  (Przeczytany 832 razy)

# Sierpień 04, 2017, 20:56:02
Co prawda trwa WSOC 2017, ale jeśli ktoś ma dodatkowe cykle na jeszcze jedno compo, to właśnie takowe zorganizowałem na blogu (tl;dr: miesiąc czasu, narzucone z góry assety graficzne):
http://gynvael.coldwind.pl/?lang=en&id=657

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline ld

  • Użytkownik

  • +1
# Sierpień 05, 2017, 11:18:25
Szkoda że warunki są takie surowe. Miałem zamiar użyć Corona SDK :(

# Sierpień 05, 2017, 11:35:58
Anom, niestety z tego co widzę Corona SDK nie łapie się w warunki. Natomiast pomyślę przy kolejnych edycjach czy by nie zezwolić / nie zrobić drugiej kategorii na silniki/game makery.

# Sierpień 05, 2017, 20:39:57
@ld:
Dodałem przed chwilą drugą kategorię gier do konkursu, w której Corona SDK jest dozwolona. Szczegóły na blogu.

Offline Gynvael Coldwind

  • Redaktor
    • gynvael.coldwind//vx.log

  • +1
# Wrzesień 10, 2017, 19:03:16
9 prac przyszło, wyniki w środę.

Póki co filmik z prezentacją prac:
https://www.youtube.com/watch?v=yQiaI7nsHmU