Autor Wątek: [Scritable Object]Lista się resetuje po restracie Unity  (Przeczytany 2433 razy)

Offline ryuu

  • Użytkownik

# Lipiec 27, 2017, 21:21:06
Hej.
Pisze sobie unity customy window do zarządzania assetami dopóki nie wyłączę unity mam je zapamietane
https://pastebin.com/JzwUKPdR

próbowałem wszystkiego co znalazłem w necie i nic

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline laggyluk

  • Użytkownik
    • http://laggyluk.com

# Lipiec 28, 2017, 09:35:58
a plik asssetowy sie tworzy?

Offline Brajanowski

  • Użytkownik

# Lipiec 28, 2017, 11:14:59
Ja miałem coś podobnego pisząc edytor do dialogów i u mnie nie było po prostu wszędzie:
[SerializeField] w klasie scriptable object.

Offline ryuu

  • Użytkownik

# Lipiec 28, 2017, 13:11:45
plik asset sie tworzy i ładnie wypelniony odpalam unity i sie resetuje zobacz jak wrócę z domu :d

Offline ryuu

  • Użytkownik

# Lipiec 28, 2017, 23:42:33
tak samo po restarcie unity wyczyszcza plik assety może byc przeczyta tego ze nie robie tego w resourcach?

Offline Kebab_u_Turka

  • Użytkownik

# Lipiec 29, 2017, 11:25:05
A nie tworzy Ci czasem nowego pliku gdzieś w skrypcie?

Offline ryuu

  • Użytkownik

# Lipiec 29, 2017, 17:28:48
tworzy mi się npwym plis w folderze assets tak jak podałem w scieżce

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Sierpień 04, 2017, 18:15:28
Ja robiłem kiedyś skrypt, który miał mi zmieniać prefaby. Kwestia taka, że aby Unity to zapisał, musiałem ręcznie dać znać Unity, że prefab był zmieniony i ma być zapisany:
UnityEditor.EditorUtility.SetDirty (lbs.LevelPrefab);
Więcej info tutaj: https://docs.unity3d.com/ScriptReference/EditorUtility.SetDirty.html

Zgodnie z tym dokumentem, teraz to się robi inaczej ;)

Offline ryuu

  • Użytkownik

# Sierpień 10, 2017, 13:54:47
tez ustawiam to setdirty ale chyba nie chce mi dzialac powiedz. A gdzie to zapisujesz w katologu Resources czy juz w assets?

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Sierpień 10, 2017, 15:34:39
Assets na czysto.

Tylko przy zamykaniu trzeba zapisać scenę.

Offline ryuu

  • Użytkownik

# Wrzesień 22, 2017, 21:07:43
Po zapisaniu sceny to samo się dzieje ;/

Offline kuba648

  • Użytkownik

# Wrzesień 25, 2017, 16:20:24
Asset się tworzy a zapisujesz w nim zmiany zobacz sobie dokumentację Unity