https://www.morph3d.com/mcs-morph-character-system
Dobrze zintegrowane z Unity3d, a tak osobno to nie wiem, ale powinno dobrze działać.
Idea jest fajna. Używałem całkiem sporo. Jednak nie uważam, żeby ten system był gotowy do użytku w produkcji.
Wersję 1.0 potrafiłem ogolić na tyle, że model kobiety i mężczyzny zmieścił się w ok. 30 MB. W późniejszych wersjach M3D, skrypty itp. nie pozwalały mi odłączyć wersji HiPoly modeli 3D, więc dodawało to bardzo dużo zbędnych danych (robiłem APK na telefon, nie potrzebuję HiPoly).
Poza tym dodawanie ubrań jest skopane (jak w większości systemów postaci, które mają ubrania oddzielnie od ciała). Ciężko jest dobrać animację (mecanim) postaci, żeby ciało nie przechodziło przez ubranie. Tekstury maskujące działają super, ale tylko jak postać jest w "rest position". W miejscach łączenia ciała np. z koszulką pojawiają się artefakty.
Koniec końców znalazłem pakiet modeli, który daje Ciała połączone z ubraniem. I dobrałem z tego kilka modeli ;)
https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/73497