Autor Wątek: Szukam programisty do tworzenia gry.  (Przeczytany 2101 razy)

Offline ProjektGry

  • Użytkownik

# Lipiec 23, 2017, 17:52:08
Cześć,
Tworzę grę komputerową średniowieczną wieloosobową.Mam dużą większość modeli i trochę animacji a modele nie są jeszcze poteksturowane. To co planuję stworzyć mechanicznie jest podobne do takich gier jak: Wiedzmin , The Elder Scrolls i tym podobne z tym że to nie jest RPG jak to własna gierka ma wiele innych pomysłów oraz sposobów na łatwiejsze rozwiązania. Planuję robić na silniku Unreal Engine ale jestem też otwarty na Unity. To co mogę powiedzieć o sobie a jest to bardzo istotne moje umiejętności modelowania mogą się nie spodobać każdemu  :D ale nic nie poradzę jak się chciało stworzyć samemu kilkadziesiąt: strojów, szat oraz zbroi i wiele innych rodzajów modeli.Na początek nie chciałem ujawniać swojej gry wolę na późniejszym etapie.Wymagania z tych najtrudniejszych: stworzenie multiplayer, opracowanie systemu walki i wszystko co z tym związane oraz systemu AI dla wielu różnych przeciwników reszta programowania powinna być prosta.
Pytam wstępnie czy ktoś ma czas byłby chętny do tworzenia gry, proszę o kontakt na mój adres e-mail: dominik198@op.pl

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline ProjektGry

  • Użytkownik

# Lipiec 23, 2017, 17:58:45
sorry że wysłałem to tutaj niżej jest odpowiednie miejsce na takie poszukiwania ale nie widzę opcji usuwania jeśli jest możliwość to proszę przenieść do odpowiedniego działu "Poszukuję".

Offline RootKiller

  • Użytkownik

# Lipiec 24, 2017, 12:56:15
Mało detali - po przeczytaniu zrozumiałem że chcesz zrobić grę MMO w średniowieczu która NIE JEST RPG? Masz jakąś wiedzę jak takie MMO postawić? Wiesz ile to jest pracy?

Poza tą ścianką tekstu z ogólnikowymi informacjami nie opisałeś nic więcej - podlinkuj jakieś SS'y z tych twoich modeli żeby potencjalny śmiałek mógł zobaczyć na co się wgl pisze.

A i masz jakiś GDD, cokolwiek?

Pamiętaj pomysły są tanie :)

Offline ProjektGry

  • Użytkownik

# Lipiec 24, 2017, 14:14:42
mój pomysł jest drogi :0

Offline ProjektGry

  • Użytkownik

# Lipiec 24, 2017, 14:15:54
zdjęcia mogę podesłać ale tylko prywatnie kilka.

Offline ProjektGry

  • Użytkownik

# Lipiec 24, 2017, 14:25:45
Zmiana planów ktoś kto być może mógłby dołączyć w zależności od tego co ja oferuję niech poda adres e-mail a ja mu wyśle kilka zdjęć.

Offline Kyroaku

  • Użytkownik

# Lipiec 24, 2017, 18:01:50
Cytuj
reszta programowania powinna być prosta.
Lubie, kiedy grafik mówi mi, co będzie proste do zaprogramowania ^.^

Offline ProjektGry

  • Użytkownik

# Lipiec 24, 2017, 20:50:40
masz racje ale gry nie  zaczyna się tworzyć od myślenia jak ją zaprogramować programowanie jest  jego konsekwencją która trzeba potem ustalić.Kto zaryzykuje ten będzie triumfował przy stworzonej grze kto nie ryzykuje ten robi na korporacje do końca życia.

Offline MDW

  • Użytkownik
    • www.encore-games.com

  • +4
# Lipiec 24, 2017, 22:51:17
Kto zaryzykuje ten będzie triumfował przy stworzonej grze
Będzie albo nie będzie. Samo podjęcie ryzyka niczego nie gwarantuje. Właściwie to jest zdecydowanie większa szansa, że komercyjnego sukcesu nie będzie niż że będzie. Najlepiej za bardzo się nie nastawiać. A jeszcze lepiej traktować to hobbystycznie. To jest najzdrowsze. :-)

kto nie ryzykuje ten robi na korporacje do końca życia.
Stereotyp. Dzisiejsze korporacje to najczęściej luzik i jedna z niewielu wygodnych, pewnych posadek pozwalających po godzinach (a z tego co się orientuję to czasem nawet w trakcie, hehe) dziubać swoje rzeczy bez ryzyka wpędzenia się w długi. Niektórzy potrzebują pewnego stałego dochodu, a posada programisty taką gwarantuje tylko w dużych korporacjach. Małe firmy to jest szaleństwo, wyciskanie człowieka do końca, robotę po godzinach. W korpo jest porządek, spokój, umowa o pracę, niezłe dochody, pewność... Więc nie narzekałbym tak, bo niektórzy daliby się za takie posady pokroić. :)

Offline ProjektGry

  • Użytkownik

# Lipiec 25, 2017, 12:28:43
Tylko żeby powstała korporacja jakiś geniusz musiał powiedzieć sobie a ja zaryzykuję stworze coś ciężką pracą

Offline MDW

  • Użytkownik
    • www.encore-games.com

# Lipiec 25, 2017, 12:45:11
Tylko żeby powstała korporacja jakiś geniusz musiał powiedzieć sobie a ja zaryzykuję stworze coś ciężką pracą
Zgadza się.

Generalnie ja też jestem całym sercem za małymi inicjatywami. Ale nie lubię komercjalizowania ich. :)

Offline Karol

  • Użytkownik

# Lipiec 25, 2017, 13:52:34
Stereotyp. Dzisiejsze korporacje to najczęściej luzik i jedna z niewielu wygodnych, pewnych posadek pozwalających po godzinach (a z tego co się orientuję to czasem nawet w trakcie, hehe) dziubać swoje rzeczy bez ryzyka wpędzenia się w długi. Niektórzy potrzebują pewnego stałego dochodu, a posada programisty taką gwarantuje tylko w dużych korporacjach. Małe firmy to jest szaleństwo, wyciskanie człowieka do końca, robotę po godzinach. W korpo jest porządek, spokój, umowa o pracę, niezłe dochody, pewność... Więc nie narzekałbym tak, bo niektórzy daliby się za takie posady pokroić. :)
To też stereotyp, wg moich doświadczeń jest dokładnie na odwrót.

Offline DezerteR

  • Użytkownik

# Lipiec 25, 2017, 14:22:03
Ja tam lubię swoją pracę w korpo, ale to może dlatego że to R&D. duża firma ma zazwyczaj większy budżet na pierdoły.

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Lipiec 31, 2017, 08:44:46
Tylko żeby powstała korporacja jakiś geniusz musiał powiedzieć sobie a ja zaryzykuję stworze coś ciężką pracą
Korporacji nie tworzą geniusze, tylko ludzie z dużą ilością pieniędzy. Może to być nawet debil, byle by kasę miał, aby opłacić odpowiednich ludzi. Doradca i ludzie, których zatrudni doradca.

Zanim firma stanie się korpo, musi trochę istnieć na rynku od 1 do xxx pracowników. Jak nie masz pieniędzy na prowadzenie firmy, to bierzesz kredyt (ryzykowne), albo szukasz inwestora (w tym crowd funding). No niestety bez pieniędzy nawet jeśli uda Ci się zrealizować produkcję gry, to potem musisz zainwestować w marketing - i tu jest wielki hazard. Inwestowanie pieniędzy w tworzenie gry to pewna inwestycja - płacisz ludziom, kupujesz assety i coś masz/coś powstaje. Natomiast płacenie za reklamowanie gry to ryzyko, bo nawet jeśli dotrzesz do klientów, to nie masz gwarancji, że koszty reklamy się zwrócą, a co dopiero koszty produkcji. Dlatego też zarabianie na grach najlepiej zostawić ludziom, którzy to robią na co dzień. Wydawca... oprócz tego, że wspomaga marketing, to jeszcze unika inwestycji w projekty, które nie mają szans zarobić. Przedstawienie gry wydawcy to dobry test dla projektu... Nawet jeśli nie będziemy współpracować z danym wydawcą, to mamy szansę dowiedzieć się, czy jest sens podążać w tym kierunku.

Jak spróbujesz wydać samodzielnie pierwszą grę, to zobaczysz jak mało osób w ogóle rzuci na nią okiem...

Offline Jakub27

  • Użytkownik

# Lipiec 31, 2017, 17:17:40
Dużo zależy od jakości produktów. Wiadomo, zrobienie dobrej gry to jedno, a sprzedawanie jej to drugie. Nie ma co zniechęcać ludzi bo każdy kiedyś zaczynał. Wiadomo, że na początku nie będzie wielu chętnych ale z czasem będzie ich przybywać. Powstaje coraz więcej małych firm w tej branży i jakoś sobie radzą. Jak ma chłopak ciekawy pomysł i wiedzę to niech w to idzie a życie pokaże
« Ostatnia zmiana: Lipiec 31, 2017, 17:23:40 wysłana przez Jakub27 »