Autor Wątek: Hexanum - Gra na summer of code 2017  (Przeczytany 443 razy)

Offline lucasgeras

  • Użytkownik

  • +5
# Lipiec 05, 2017, 11:13:43
Dzień dobry, prezentuję pierwsze efekty jakie uzyskałem podczas pracy nad projektem na tutejsze summer of code 2017. Jest to napisany w c# oraz opentk fallouto-podobny rpg. Jak na razie udało się zaimplementować:

  • Wczytywanie leveli opartych na hexagonach oraz występujących na nich obiektów
  • Wyszukiwanie drogi oparte na algorytmnie A*
  • Animacje (na razie tylko bohater jest animowany)
  • Proste GUI i text output w stylu fallouta
  • Oparty na hexagonach model widoczności
  • Kiczowate gwiezdne tło z efektem paralaksy

Żeby pokazać gameplay zachęcam do oglądnięcia krótkiego filmu na youtube, link podaję poniżej.
https://www.youtube.com/watch?v=oG0mKvna894

Plan na najbliższy czas:
  • Zaimplementowanie modelu życia, radiacji i tlenu
  • Implementacje dodatkowych,animowanych elementów levelu (dekoracji)
  • Dodanie przedmiotów
  • Dodanie przeciwników
  • wykonanie jakiegoś przykładowego levelu

Zakładam wątek WIP żeby mieć motywację do dalszej pracy nad kodem. Jak na razie ma circa 1000 linii kodu. W przyszłości chciałbym żeby do października udało się zagrać przynajmniej w jeden level z jakimś prostym questem, walką z potworami i własnymi assetami. Będę wdzięczny za komentarze sugestie etc.
Pozdrawiam wszystkich;)

PS. Czy da się jakoś zagnieżdżać filmy z Youtube w postach?
« Ostatnia zmiana: Lipiec 05, 2017, 12:04:44 wysłana przez lucasgeras »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych