Autor Wątek: Programista Python/Django / chętny na staż w Unity3D  (Przeczytany 887 razy)

Offline Yuras20

• Użytkownik

# Lipiec 02, 2017, 23:56:01
Jestem programistą z dwuletnim komercyjnym doświadczeniem. Programuję głównie aplikacje webowe przy użyciu frameworków: Django(Rest Framework)/Flask. Bardzo chętnie dołączyłbym do zespołu tworzącego gry przeglądarkowe. Jeśli ktoś chciałby się dowiedzieć o szczegółach mojego doświadczenia zawodowego to proszę o kontakt.

Poszukuję także możliwości nauczenia się programowania w środowisku Unity3D/C#. Nie miałem dużo styczności z tym środowiskiem, ale chciałbym się go nauczyć na stażu i możliwie szybko rozpocząć współpracę jako Junior Developer.

Mój Github: https://github.com/JerzySpendel?tab=repositories (większość projektów powstała przed podjęciem pracy jako programista)
Email: jspendel@gmail.com

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline koirat

• Użytkownik

• +1
# Lipiec 03, 2017, 00:23:08
Poszukuję także możliwości nauczenia się programowania w środowisku Unity3D/C#. Nie miałem dużo styczności z tym środowiskiem, ale chciałbym się go nauczyć na stażu i możliwie szybko rozpocząć współpracę jako Junior Developer.
Miałem coś napisać, ale odechciało mi się.
Tą misję przekazuje wam drodzy forumowicze

Release the Hounds !!! - Brać go !!!

Offline matheavyk

• Użytkownik

# Lipiec 03, 2017, 02:37:32
To jeszcze ja wtrącę swoje 3 grosze nim zacznie się chłosta.

Jeśli jesteś z Wrocławia lub okolic, to http://theknightsofunity.com/ poszukują programistów Unity3d.
Nie wiem, co masz na myśli poprzez "możliwość nauczenia się". Na pewno nie przydzielą ci nauczyciela, ale jak do nich napiszesz, to może podpowiedzą w jaki sposób i czego się nauczyć zanim cię zatrudnią.

Ileż musiałem usunąć docinek z mojego posta to tyko bóg jeden wie. I Koirat też pewnie wie :D

Offline JasonVoorhees

• Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Lipiec 03, 2017, 17:03:13
Na prośbę koirata...