Dzięki wszystkim za opinie :) W końcu znalazłem trochę czasu, by zagłębić się we wszystkie prace, więc mogę napisać już coś od siebie.
Pivotris - beemU mnie działa bez dociągania czegokolwiek :) Bezbłędnie odwzorowany tetris, jedna z moich ulubionych gier, więc duży plus za wybór. Również plus za statystyki. Jedyne co kuleje to dźwięki i grafika ale to akurat przy dobrym gameplayu tetrisa jest czymś co nie przeszkadza.
RoboP - boskiBardzo fajny styl graficzny, lecz do dopracowania główna mechanika rozgrywki, czyli skakanie i poruszanie się. Gra jest mega trudna i irytująca, ale nie w taki sam sposób jak super meat boy :) W sumie to doszedłem tylko do tych drabin na dole w pierwszym levelu, gdzie tak szybko jeździ ta przeszkoda, że nie da się wejść. Plus za własne dźwięki. Chętnie zagrałbym w nieco poprawioną wersję.
Tragedia Antyczna - CremmySpecyficzny i trochę kwasowy styl. Mimo, że nie lubię takich gier, to zaskoczyło mnie jak bardzo wciągnął mnie ten mini świat przygotowany przez ciebie. Jest tu wszystko co powinno być, czyli kompletna historia i level design opakowane w tak małej przestrzeni. Na początku trochę nie ogarniałem, ale później udało mi się dojść do końca. Bardzo pozytywne wrażenie, i też pokazuje jak dużo potencjału jest w takich małych zamkniętych sceneriach. Obstawiam, że silnik własny?
Mono Poli Pong - kkazmierCałkiem ciekawy pomysł jak na pierwszą produkcję. Muzyka na plus, ale rozciągnięte czcionki i estetyka całości na minus. Gratuluję ukończenia gierki :)
Asset Flipper - wezuPo devlogu nie wiedziałem czego konkretnie się spodziewać. Gdy już odpaliłem builda, to pozytywnie się zaskoczyłem. Bardzo fajny pomysł i realizacja. Części mechaniczne ładnie się animują, do tego bardzo klimatyczne udźwiękowienie. Fajna estetyka, no i można wystrzelić psa :)
Moimi faworytami w tym compo są Asset Flipper i Tragedia Antyczna.
Co do mojej gry, to nie udało mi się dociągnąć tego do takiego stanu jak chciałem. Z 14 dni, które miałem na robienie tej gry, udało się wykorzystać tylko jakieś 7. Będę za jakiś czas pracować jeszcze nad nią, żeby wypuścić ją na androida z obsługa leaderboardsów Play Game Serivces. Jeszcze gameplay będzie zamieniany z kilka razy. Teraz faktycznie trochę to nudne i bezcelowe jest. Ale ogólnie, to i tak jestem zadowolony z efektów swojej pracy w tym czasie. Fajnie, że udało mi się załapać na WSOC, dało to sporo motywacji i ustalony deadline :)
Gameplay trochę nudny - może szybsze poruszanie węża by pomogło? (zapewne na komórce gra się lepiej(?)).
Wąż porusza się z prędkością zależną od ilości pełnych ogniw, przez zły balans może być to trochę niewidoczne. Chyba założyłem zły zakres ogniw, jaki będzie posiadać gracz. Tak to jest gdy samemu się testuje :)
Możliwe, że odejdę od dwóch rodzajów powerupów i zrealizuje to tak, jak w klasyku, że jest jedno życie i prędkość wzrasta wraz z ilością zjedzonego pożywienia.
Na androidzie gra się lepiej, bo ekran jest dalej od oczu i łatwiej ogarnąć wzrokiem, gdzie znajdzie się wąż po przejściu przez granice ekranu.