Autor Wątek: Warsztat Summer of Code 2017  (Przeczytany 8576 razy)

Offline Boski

  • Użytkownik

# Sierpień 29, 2017, 14:23:53
Mam mniej czasu niż chciałem, ale coś weekendami rusza. A jak u Was : > ? Walczymy?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Cremmy

  • Użytkownik
    • Wyobraź tu sobie napis~

# Sierpień 31, 2017, 19:28:04
Walka, walka, wszyscy by tylko walczyć chcieli d;
Planowałem zrobić pokazówkę silnika platformówki, ale wczoraj stwierdziłem, że wolę zrobić to porządnie, a nie na szybko, więc jestem teraz dwa miesiące w plecy.
Teraz robię grę Escape the Room, a pisanie dialogów chyba przychodzi mi łatwiej, niż pisanie kodu.

Offline pawlaks1

  • Użytkownik
    • wolf in game

# Wrzesień 03, 2017, 18:42:36
Ja tam raczej niczego nie wywalczę ale myślę, że dostarczę projekt nad którym dłubię. Za mało wolnego czasu ale myślę, że dodam gierkę do paczki - pozwólcie, że nie będę nic pokazywał z tej nieudolnej produkcji. Dodam tylko, że będzie to bardzo prosty shooter 2d (i tyle). Obym zdążył go w miarę wypicować i oddać w Wasze ręce. Pozdrawiam.

Offline wezu

  • Użytkownik

# Wrzesień 07, 2017, 11:47:08
W zasadzie nie miałem w planach brać udziału w tym roku, ale jakoś tak naszła mnie idea zrobienia małej gry, a nic tak nie motywuje do roboty jak nierealny termin.

Nie będzie to nic ambitnego -  Asset Flipper, ale nie taki, który składa się z losowych, najtańszych modeli kupionych w osiedlowym sklepiku z assetami i mapki wprost z tutoriala do Unity, tylko po to by naciągać Valve na karty. Nic w tym stylu. To będzie prosta gra 'fizyczna' w której wystrzeliwuje się mniej lub bardziej losowe modele (assets) tak by zrobiły  w powietrzu fikołek (flip) i wylądowały w wyznaczony miejscu. Do strzelania posłuży wielka płetwa wprost z flippera (na Kaszubach zdaje się mówią na to 'wiosła', w Krakowie 'łapki', a jeden z moich kolegów używa określenia 'nietoperze' bo niby po angielsku mówi się na to 'flipper bats'...) oczywiście zasilana parą i być może nawet z zieloną lampką - zobaczymy co wyjdzie.     

W tej chwili nie mam nic gotowego, ale gui i shadery podkradnę z innego swojego projektu, teren jako tło zrobi się praktycznie sam w L3DT,  do fizyki pójdzie Bullet wiec tu też nie przewiduje większych problemów, modele 3D zawsze mam jakieś na dysku -krzesła, skrzynki, kamienie, drzewa (?), postacie(!?) wszystko da się wystrzelić. Zrobienie samego flippera-katapulty może zająć tydzień, więc zostają 2 tygodnie na kodzenie. Luz(?)

EDIT:
Efekt pracy pierwszego dnia:
reskin gui: https://s26.postimg.org/b2rrm1wfd/ui_day1.png
elementy do flipera: https://s26.postimg.org/cvuoadhm1/flipper_day1.png
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 07, 2017, 23:59:39 wysłana przez wezu »

Offline LOREK

  • Użytkownik
    • YouTube

  • +1
# Wrzesień 14, 2017, 13:43:31
Trochę zaspałem, ale chyba powinienem się wyrobić z jakimś małym projekcikiem do końca miesiąca. Także zgłaszam mój projekt snejka oparty na pomyśle z 2012 roku, który tutaj kiedyś wrzucałem ( https://youtu.be/7IjOitKzkJc ).

Nazwa: Coloris
Typ: Zręcznościówka 2D
Narzędzia: Unity, C#, Gimp i może Ableton do dźwięków
Platformy: PC, Android

Opis: Kolejna wariacja snejka. Jak w klasyku, zbieramy losowo rozrzucane pożywienie, co skutkuje wydłużeniem naszego ogona, zwiększeniem prędkości poruszania się oraz ilości punktów. Gra kończy się gdy omyłkowo zjemy własny ogon. Motywacją do grania ma być pobijanie swoich rekordów oraz przyjemna i wymagająca rozgrywka.

Cel: Napisanie od nowa tej małej gierki, doprowadzając ją do stanu ukończenia. Czyli chcę mieć intuicyjne sterowanie, jasne zasady, estetyczne wykonanie i w pełni grywalną gierkę.

Zmiany w porównaniu do pomysłu z 2012:
- ograniczenie wielkości mapy jedynie do granic ekranu
- brak "ścian" czyli teleportacja z jednej krawędzi ekranu na drugą
- napisanie logiki rozgrywki i zapisywania wyników
 
No i chyba tyle. Robię kawę i zabieram się do roboty. Będę informować jak już coś zrobię. Pozdrawiam :)

Offline Sarann

  • Użytkownik

# Wrzesień 14, 2017, 23:18:38
Może w kolejnej edycji warto rozszerzyć konkurs także o kategorię programów/aplikacji, które nie są grami?

Offline Cremmy

  • Użytkownik
    • Wyobraź tu sobie napis~

  • +1
# Wrzesień 25, 2017, 16:26:12
Dla pewności zapytam: w pierwszym poście napisane jest "do soboty 01.10.17" - 01.10.17 to niedziela. Mogę uznać, że mam cały weekend na dopracowywanie, czy powinienem do końca soboty wysłać?

Offline wezu

  • Użytkownik

  • +1
# Wrzesień 29, 2017, 20:48:39
Dla pewności zapytam: w pierwszym poście napisane jest "do soboty 01.10.17" - 01.10.17 to niedziela. Mogę uznać, że mam cały weekend na dopracowywanie, czy powinienem do końca soboty wysłać?

Ja się dołączam do pytania. Ta niedziela by mi się przydała, może miałbym wtedy więcej niż jeden model, jakieś dźwięki i muzyka ;)

Offline LOREK

  • Użytkownik
    • YouTube

  • +2
# Wrzesień 30, 2017, 20:22:24
Dla pewności zapytam: w pierwszym poście napisane jest "do soboty 01.10.17" - 01.10.17 to niedziela. Mogę uznać, że mam cały weekend na dopracowywanie, czy powinienem do końca soboty wysłać?

Wysyłanie prac
Prace nadsyłamy do dnia 1szego października, do godziny 23:59. Prace można wysyłać do mnie na PM lub na adres mailowy kontakt [małpa] warsztat.gd, jako załącznik lub link do hostowanej pracy. W przypadku prac webowych lub na platformy mobilne będzie potrzebny link.

Offline wezu

  • Użytkownik

  • +1
# Wrzesień 30, 2017, 21:36:02
No to spoko, idę poszukać jakiegoś piwa w lodówce, pracę na dziś skończone - moja gra na dzień dzisiejszy wygląda tak:
[tu_byłby_bb_code_do_video_gdyby_był_tu_bb_code_do_video]
https://youtu.be/_fp-PPvpZeg
[/tu_byłby_bb_code_do_video_gdyby_był_tu_bb_code_do_video]

Offline pawlaks1

  • Użytkownik
    • wolf in game

# Październik 02, 2017, 00:12:04
Przepraszam wszystkich ale nie dałem rady skończyć projektu.

Offline Boski

  • Użytkownik

# Październik 02, 2017, 00:23:04
Przepraszam wszystkich ale nie dałem rady skończyć projektu.
To może wrzuć co zrobiłeś :))?
U mnie to samo, ledwo 1 level, i nie tak dopracowany jakbym chciał.

Offline Cremmy

  • Użytkownik
    • Wyobraź tu sobie napis~

# Październik 02, 2017, 00:42:19
...a my zdązyliśmy, wiadomość ze zgłoszeniem wysłana.

Chociaż wolałbym móc to napisać kilka dni temu.

Offline wezu

  • Użytkownik

# Październik 02, 2017, 07:57:22
Ja chyba 2x wysłałem source zamiast binarki. Poprawka będzie dopiero koło 16:30-17

EDIT:
Binarka dla win 64 jakby ktoś chciał pograć w Asset Flippera:
https://drive.google.com/file/d/0B81FE0HzCuVwS0xrU1BDY3JEVlE/view?usp=sharing
« Ostatnia zmiana: Październik 02, 2017, 17:38:46 wysłana przez wezu »

Offline beem

  • Użytkownik
    • Wordpress Blog

# Październik 02, 2017, 12:02:03
Przepraszam wszystkich ale nie dałem rady skończyć projektu.

Ja też, ale mimo to wysłałem. Dużo osób z wcześniejszych lat nie wrzuciło ukończonej pracy.