Trochę zaspałem, ale chyba powinienem się wyrobić z jakimś małym projekcikiem do końca miesiąca. Także zgłaszam mój projekt snejka oparty na pomyśle z 2012 roku, który tutaj kiedyś wrzucałem (
https://youtu.be/7IjOitKzkJc ).
Nazwa: Coloris
Typ: Zręcznościówka 2D
Narzędzia: Unity, C#, Gimp i może Ableton do dźwięków
Platformy: PC, Android
Opis: Kolejna wariacja snejka. Jak w klasyku, zbieramy losowo rozrzucane pożywienie, co skutkuje wydłużeniem naszego ogona, zwiększeniem prędkości poruszania się oraz ilości punktów. Gra kończy się gdy omyłkowo zjemy własny ogon. Motywacją do grania ma być pobijanie swoich rekordów oraz przyjemna i wymagająca rozgrywka.
Cel: Napisanie od nowa tej małej gierki, doprowadzając ją do stanu ukończenia. Czyli chcę mieć intuicyjne sterowanie, jasne zasady, estetyczne wykonanie i w pełni grywalną gierkę.
Zmiany w porównaniu do pomysłu z 2012:
- ograniczenie wielkości mapy jedynie do granic ekranu
- brak "ścian" czyli teleportacja z jednej krawędzi ekranu na drugą
- napisanie logiki rozgrywki i zapisywania wyników
No i chyba tyle. Robię kawę i zabieram się do roboty. Będę informować jak już coś zrobię. Pozdrawiam :)