Autor Wątek: [OpenGL] Animacja 3d  (Przeczytany 478 razy)

Offline slowbro

  • Użytkownik

# Czerwiec 28, 2017, 23:08:24
Cześć

Poszukuje rozwiązania umożliwiającego utworzenie animacji 3d, nałożenia to tekstur na obiekty animacji, wyeksportowania wszystkiego od jakiegoś pliku, wczytanie tego i wyświetlenie animacji za pomocą OpenGL. Nie chodzi mi o jakieś skomplikowane sceny 3d jak w grach, a proste jak w produkcjach demoscenowych jak np. biegnący człowiek, pracujący silnik samochodowy. Mam kilka pytań w związku z tym:
- Jaki polecilibyście program 3d do tworzenia animacji 3d i nałożenia tekstur na obiekty?
- Jakiej biblioteki użyć do wczytywania animacji 3d i tekstur? Biblioteka powinna dobrze współpracować z OpenGL.

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 28, 2017, 23:12:58 wysłana przez slowbro »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Gabes

  • Użytkownik
    • Allegro5kurs

# Czerwiec 29, 2017, 01:57:31
Irrlicht, Blender, ale raczej to wiesz:)

Offline Kyroaku

  • Użytkownik

# Czerwiec 29, 2017, 11:18:23
Jeśli chciałbyś coś niższego poziomu, niż Irrlicht, to Assimp jest bardzo przyjazny. Oczywiście w tym wypadku rendering jest na Twojej głowie, ale przecież to sama frajda :)