Autor Wątek: [C++] Nazewnictwo zmiennych  (Przeczytany 1515 razy)

Offline DezerteR

  • Użytkownik

# Czerwiec 16, 2017, 02:52:42

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Mergul

  • Użytkownik

# Czerwiec 16, 2017, 09:26:02
@DezerteR Tak. W tym przypadku widac co jest czym nawet mimo jednolitego nazewnictwa.
Oczywiście to co pisałem to tylko moje zdanie, można sie nie zgadzać.

Offline DezerteR

  • Użytkownik

# Czerwiec 16, 2017, 10:20:36
VS Code, polecam. Bije visuala na głowę.

Mi underscory mogą się mylić z cudzymi bibliotekami. Ale chyba największy minus to pamięć mięśniowa - musisz zapamiętać dwa style pisania i stosować je co chwila na przemian, duze ryzyko że sie w końcu pomylisz.


Offline slowbro

  • Użytkownik

# Czerwiec 17, 2017, 14:29:03
Dziękuję wszystkim za wypowiedź. Jakiego podejścia używacie przy nazywaniu funkcji związanych z OpenGL? Chodzi mi o to czy w nazwie funkcji dodajecie GL czy nie np. drawScene() czy GLDrawScene() czy drawGLScene()?

Offline Mergul

  • Użytkownik

  • +2
# Czerwiec 17, 2017, 14:41:10
Nie dodaje nigdzie słówka GL, nie widze w tym większego sensu, tym bardziej że w moim przypadku buduję api tak zeby wyeliminować bezpośrednie odwoływanie się do funkcji GL w kodzie.